10 regiozenders vanaf medio-november op Astra

op je dreambox de kanalenlijst laten zien via de AB, op een zender gaan staan waar een uitroepteken voorstaat en dan op de menu knop drukken. Je krijgt dan het service menu voor de kanalenlijst. Als eerste moet je dan iets zien staan als: Verwijder 'nieuw gevonden vlag'

Maar ik moest wel even zoeken naar die menu-knop.... is de Dreamknop dus. :biggrin:

Thanks voor de uitleg.

Op de ene AB heet die Menu en op de andere Dream

jammer trouwens dat de regionalen geen EPG hebben. komt dat nog?

Ik zal vandaag eens bellen met tv Rijnmond en vragen wanneer dit komt :)

Groetjes

De regionale zenders zitten in middels op de satteliet.
Heb even een scan gedaan en zie daar.

@Tjark: dank voor je bericht, maar als je even terugleest (10-11-2006, 17:01 uur) zie je dat hetgeen jij in je bericht vermeld al is geconstateerd.

't Is niet erg hoor als je het niet had gezien, maar we willen je er toch even op wijzen.

EPG zal er nog wel even niet in zitten
hier meteen even een makkelijk linkje voor de EPG online
www.tvtv.nl
zodra er nieuwe bij komen staan ze hier meteen bij :tong:

Aha die link kenden we nog niet, leuk. Bedankt.

Hoi,

Ik krijg het niet voor elkaar. ik kan wel de transponderscan doen en zie ook dat er een 18 zenders toegevoegd worden maar een Last scanned boeket kan ik niet vinden. Waar ga ik de mist in behalve buiten ;-) Ik zie ze wel in All services staan

Groet Roberto

We nemen aan dat je scanned op je dreambox.
In dat geval zullen de gevonden zenders in het Last Scanned bouquet van je kanalenlijst worden opgenomen indien ze niet reeds voorkomen in de kanalenlijst.

Ze staan al in je kanalenlijst; immers je zegt dat je ze wel bij All servides ziet staan. Je scan levert dus geen nieuwe zenders op en dus zie je ze niet bij Last Scanned.

Je kunt nu een aantal dingen doen:

- met behulp van de AB ze kopieren/verplaatsen naar een ander bouquet
- ze uit de All Services verwijderen en dan opnieuw een scan doen
- de huidge settinglijst kopieren naar je pc en met dreamboxedit deze wijzigen.

Suk6

Ik heb gescand op de dream en zag dat er volgens mij 8 tv en 8 radio zenders zijn toegevoegd. Ik kreeg alleen het Last scanned bouquet niet te zien, vervolgens verder gezocht en 4 van de 8 tv zenders gevonden onder de T van TV gelderland, TV oost en zo. deze heb ik vervolgens naar het boeket gekopieerd en het uitroepteken weggehaald.

Het is dus min of meer gelukt en kan nu TV gelderland [ofwel NEK tv, oh nee N.E.C. tv] kijken.
Ik heb nog wat andere frequenties gescand maar ondanks het feit dat er zenders gevonden worden krijg ik nog steeds geen Last Scanned in het vizier.

Kan misschien aan de gebruikte Cam liggen [G***]

Groet Roberto

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan