12 volts decoder

M

musli

Ik ben op zoek naar een 12 volts decoder waar ik een module in kan proppen,maar zoals gewoonlijk kun je door de bomen de sattelite niet zien staan,dus wie heeft er voor mij een goeie tip

Kathrein UFD 505 is een goed alternatief
of de haupauge dec 3000
grt,
Satlogger

Je kan ook een omvormer van 12 naar 220 volt kopen.
Wellicht is dat een goekoper alternatief.
Hier staat er een voor 55 euro.

Of je kiest voor de Hornet-portable die met leuke alternatieve software ook nog eens alles laat zien wat maar bekend is qua codering (dus ook NL en ook TaQ !! SK*italie,TPS enz...).
Hij heeft een ingebouwde Skycrypt (FULLX e.d.) en ucas kaartlezer.
1 minpuntje... geen CI slot, maar die heb je eigenlijk bij deze tuner ook helemaal niet nodig.
Ik heb 'm uitvoerig getest en kan niet anders zeggen dan...PERFECT!
Er zit zelfs een USB aansluiting op zodat je voor portable gebruik de laptop evt. als recorder/scherm kunt gebruiken.
Eigenlijk kan hij teveel om hier op te noemen.
Deze tuner kan op 12 VDC, 24VDC en 100-240AC

Hij is ook nog eens zeer klein.

meer info http://www.algevex.nl/xtreme/Traveller.htm (niet als reclame bedoeld maar dit is de importeur)

Greeetingzzz TT

de dream 500 is ook een aanrader

Originally posted by T_T
Of je kiest voor de Hornet-portable die met leuke alternatieve software ook nog eens alles laat zien wat maar bekend is qua codering (dus ook NL en ook TaQ !! SK*italie,TPS enz...).
Hij heeft een ingebouwde Skycrypt (FULLX e.d.) en ucas kaartlezer.
1 minpuntje... geen CI slot, maar die heb je eigenlijk bij deze tuner ook helemaal niet nodig.
Ik heb 'm uitvoerig getest en kan niet anders zeggen dan...PERFECT!
Er zit zelfs een USB aansluiting op zodat je voor portable gebruik de laptop evt. als recorder/scherm kunt gebruiken.
Eigenlijk kan hij teveel om hier op te noemen.
Deze tuner kan op 12 VDC, 24VDC en 100-240AC

Hij is ook nog eens zeer klein.

meer info http://www.algevex.nl/xtreme/Traveller.htm (niet als reclame bedoeld maar dit is de importeur)

Greeetingzzz TT

Ik zou nooit gaan voor een CI LOOS ding, momenteel is er b.v. geen support meer voor Sky en als er over een poosje geen interesse meer is voor die Xtreme, krijg je hetzelfde als met de Xtreme STR, hiervoor ontbreekt al een jaar lang alle support en de FW is nooit goed gekomen. Bovendien heeft de importeur die je noemt bewezen geen garantie te verlenen, dus niet kopen dat ding.

Persoonlijk zou ik gaan voor de Lemon 30CI, lekker goedkoop, klein, 2x CI, 12 en 230 Volt en suppersnel zappen met vrijwel alle CI modulen en ook belngrijk, een goede support !

Mannen bedankt voor de info, ik moet nog alleen even puzzelen of een 12 volts decoder met een omvormer van 24 naar 12 volts
goedkoper en stroomgebruik beter is dan een 220 volts decoder
met omvormer die van 24 volt 220 volt maakt ,maar daar kom ik uit
Maar nu de schotel, moet klein zijn, ik weet dat hier in europa een 60cm schotel voldoende is maar wat ;prime focus of een
``normale`` schotel
wie heeft hier ervaring mee

ik ben geslaagd,ik heb mijzelf de dreambox dm500 aangeschaft
195 euries
ik ben eigenllijk op zoek gegaan naar zo`n lemon maar deze decoder kost gemiddelt 140 euries en dan moet er ng een ci module in dus je komt altijd hoger uit
maar dat ding wat ik gekocht heb gekkehuis, taq open
sleutels via utp /internet 1 jaaaa 1 minuut erin
deze 500 is de kleinere broer van de 7000 /maar software matig het zelfde,en wat vroeger was met de dreambox is gewoon over
gewoon een prima apparaat geworden
o ja en het is een echt madurodam decodertje

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan