? 1650,-- Boete voor plaatsen schotel

Houd er ook rekening mee dat de polarisatie die in de politiek ruim 2 jaar geleden zijn intreden heeft gedaan, hier ook sterk op van invloed is. Er bestaat een sterk idee dat mensen met een schotel Turken en Marokanen zijn. Die hebben schotels om niet in te burgeren: om naar de 'Islamitische thuiszenders' ipv de Nederlandse kabel te kijken.

Heel opvallend in de folder is dat je eigenlijk een huis met tuin moet hebben, als je voorgevel op het zuiden staat. En het gros van mensen van buitenlandse origine, kan niet veel meer betalen dan een flat. Laat staan een huis met tuin op het zuiden. Hebben ze slim aangepakt he? Die VROMmers. Lang teve de polarisatie! *burp* *braak*

(Offtopic: starter en BT? Jullie willen nog steeds dat er een nieuw soort Fortuyn opstaat?)

Aan de balkon reling kan verboden worden is hier ook gebeurt wat hebben ze gedaan, heel eenvoudig neem een pijp las er een plaatje op vier gaatjes erin, en dan hang je het aan het plafond en daar kan niemand wat aan doen zelfs met een motor en werken als een speer......

Mocht het zo zijn, dat de enige reden voor Hugow om het hele traject van de rechtsgang af te gaan, een economische is, namelijk het probleem dat hij de kosten moet voorschieten, dan denk ik dat we allemaal bij zouden moeten springen.
Dit is in ons aller belang.
Ik ben niet rijk, maar zeker bereid om mijn economische steentje bij te dragen.

Alen bedankt voor reacties zover.

Binnenkort meer nieuws indien mijn neef verdere stappen wil ondernemen of dat hij het hierbij laat.

M.vr.gr

Hugow

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan