500s dood

Hi Piet,

Even bij het begin beginnen.

1: Heb je een nulmodumkabel om serieel te flashen?
2: Dreamup V1.0.2.8?

Zoja handleiding volgt.

B.

boets;202397 zei:
Hi Piet,

Even bij het begin beginnen.

1: Heb je een nulmodumkabel om serieel te flashen?
2: Dreamup V1.0.2.8?

Zoja handleiding volgt.

B.

hi ja boets die heb ik hier oke
dank je piet

Beste black tiger, ik zal vanaf nu dan ook op jou advies niet meer reageren.
Bij de mail zal ik dan duck als ongewenst plaatsen.
Sonja, ik begrijp totaal niet waarom je op die wijze naar mij reageert, ik heb je immers nooit iets in de weg gelegd of op vervelende wijze naar je gereageerd.
Ik heb ook geen advies gegeven om niet meer in dit topic of ergens anders op Duck te reageren.

Wil je geen mail meer van Duck ontvangen, dan hoef je alleen maar bij je gebruikersprofiel je uit te schrijven voor alle topics waar je op geabonneerd bent, dan ontvang je geen mail meer.
Nogmaals, ik vind het bijzonder jammer, onvriendelijk en onnodig dat je zo reageert.
Ik zal echter in deze thread over dit onderwerp niet meer reageren, je krijgt wel nog een pm.

Hi Piet,

Koppel de box geheel af , en zet deze naast de Pc, sluit eerst alleen de NullModemkabel aan,aan de Pc en aan de box.
Start het Programma, haal de vink weg ( indien die er autom. staat ,)bij Use Network .
Klik op : Connect, de Pc zoekt verbinding met de box.
Als er Connectie is , word gevraagd om de box aan te zetten, sluit dan de Stroom aan.
Klik op Ping, dan kan je kijken of je Connectie heb.
Klik op erase, de bestaande software word gewist.
Als dat is gebeurd , klik je op : Flash.
Er gaat een schermpje open , en daar moet het nieuwe Image bestand komen te staan.
Zoek dat in de Pc .
Als de nieuwe Image bestand in het schermpje zichtbaar is , klik je op OK.
De Software word nu geflashed.
Als het klaar is, krijg je een melding, results 0.
De box is nu van nieuwe Firmware voorzien.

B.

hey boet was het maar waar wat jij schrijft hier zo hort het te zijn lukt dus niet bij mij hoor toch heel fijn voor de ze uit leg oo zo moet het gedaan worden hoor maar als het je niet lukt wat dan zeg wil je wel vriendeluk er voor bedanken boets zit er nog steeds mee dank je

Welke buurt woon je piet?

Er is misschien hier wel iemand die je eventueel wil assisteren/helpen.

Je bent van harte welkom hier ( maar ja dat zou een paar km-tjes kunnen zijn :) ).

Btw de laatste versie van DreamUp is 1.3.3.4

Owww Hoogvliet tja das ff een einde weg van hier

Krijgt ie nog een IP adres van je router? Of had je fixed staan dan:

The Telnet Method

Telnet into your DM500+ and run the following commands from shell.

telnet xxx.xxx.xxx.xxx (where xxx.xxx.xxx.xxx is your DM500+ IP address)

mount /boot -o remount,rw (re-mount the /boot directory with read & write permissions)

rm /boot/* (delete the contents of the /boot directory)

reboot (reboots the DM500+ into Stop Mode)

Nu kun je met je webbrowser een nieuwe firmware flashen.
De 500+ heeft een "beschermde" bootloader en werkt dus met de "second stage" bootloader

hey gardian goed bedoeld hoor maar ik weet het ip niet meer ja weet hel maar krijg geen toegang meer oke jamme r denk dat hij is overleden alleen een jtag kan hem nog redden hoop ik gardian heel fijn dat je me wilde helpen hoor had graag dat je gelijk had maar je ik zie hier niks meer alleen knipperen van rood en groen oke dan je piet

ja wie weet ie er iemand die kan helpen hoor wacht ff af hier ik durf als leek niet die jtag te doen oke gardian

Ik zie dat je bij Fun ook een oproep plaatst, zet hem anders hier even in de helpdesk weg, want er zijn er hier verschillende die in jou buurt wonen.

Of je moet even mijn kant en die van Boets opaan komen, wellicht dat we je kunnen helpen.

Ik heb geen J-tag, maar zo snel zijn die dingen niet dood hoor.

hallo freggel ja dank je voor de tip heb van je gehoord via wilco oke jij zou het zeker weten hoe het moet ook oke dank je ga hem er plaatsen duurt nu wel erg lang heb er trouwens een besteld al oke in duitsland heb dat van ook van hier piet

Ik zie dat je bij Fun ook een oproep plaatst, zet hem anders hier even in de helpdesk weg, want er zijn er hier verschillende die in jou buurt wonen.
Dat is helemaal geen probleem toch? Hoe meer plaatsen, hoe meer kans.;)

pboleempje boxje Pier was toch opgelost of ben ik nou niet wijs

Goeiemorgen Wing, sorry jongens reactie op een ouwe thread

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan