6 juni!!!BBQ-time!!! FreggelBBQ!!! 6 juni!!!

Ik kan niet de 30e, weekje later?  :bloos:

Tumme, het blijft altijd moeilijk om er iedereen bij te hebben...

We nemen even een optie erbij op een week later, 6 juni, en wachten even af of dan iedereen wel kan? Maar ik wil dit wel graag op tijd weten, want later wordt voor mij weer moeilijk, aardbeienfeesten, vakanties en opening van het Corsojaar.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!! :potbier:   

Dus dan wordt het 30 mei of 6 juni. 

Heren roept u maar in dit topic. ;) 

Ohja, er wordt gevraagd of er iets meegebracht moet worden, buiten een goed humeur en eetlust niets, maar misschien is het een keer leuk om een "streekprodukt' mee te brengen. Net zoiets als dat wij hier de Zundert Trappist hebben... Zou misschien een mooie aanvulling zijn bij de BBQ.

Scubadiver zei:
heb nu wel een goede reden om te komen .
garage moet leeg  .....

Passen die boxen ook in de auto, of kom je met een vrachtwagen.. :biggrin:

Ja, 6 juni kan ik wel!! :klappen: :klappen:

Als de boxen ook mee moeten heb ik inderdaad een vrachwagen nodig  :p.
denk dat je toch wel een paar boxen hebt of niet?
Met al die pc's blijft er weinig plaats over  :pfff:

Het valt niet mee om van iedereen een antwoord te krijgen, ondanks dat iedereen online geweest is zou ik het fijn vinden of men een antwoord geeft dat men wel of niet kan??? 

Ik zit even met de datum, want de enige die tot nu toe niet kan op de voorgestelde datum is Hangslot, en die heb ik er ook weer een keer graag bij, want de laatste paar BBQ- s kon hij er niet bij zijn... 

Ik kijk het nog even een paar dagen af wat jullie antwoorden zijn, anders wordt de datum verplaatst naar 6 juni!!!! 

Zijn er die dit niet lezen of de pm over het hoofd zien dan krijg je een droge boterham, en een bord Brinta. :stupid:  :biggrin:

Geen probleem 6 juni staat nog open.
vlug vastzetten voordat vrouwtje hem opeist

Hangslot hoort erbij dus 6 juni is OK.

Staat genoteerd. :potbier:  :klappen:

B.

Mooi. pm's gaan aankomend weekend verstuurd worden.

6 Juni is de datum, en the place to be: De Freggelgrot!!!

Nou nog even een mailtje naar de weerman. :biggrin:

Shit, ik kan niet  :sorry:

Geintje!  :clown:

Dat wordt dus een droge boterham en een glas water voor Hangslot!!! 

Scheelt mij weer een tientje. :biggrin:

freggel1 zei:
Dat wordt dus een droge boterham en een glas water voor Hangslot!!! 

Scheelt mij weer een tientje. :biggrin:
Ho ho, ik heb recht op rosbief!
http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=42048.msg233709#msg233709

rosbief??? 

Ik denk niet dat we dit op de BBQ moeten leggen, zal flink krimpen denk ik? :sex:

Maar om jou tegemoet te komen, stokbrood met rosbief dus. ;) 

Lekker, laat dat stokbrood maar zitten.... 8)

2 sneetjes is ok... 8)

HET MENU TIJDENS DE FREGGELBBQ!!!

We beginnen met een lekker lapje Kantata een zacht stukje vlees wat maar even op de BBQ hoeft te sudderen....

Daarna een verfrissende Zeldasalade een specialiteit uit het middenoosten van Europa.

Even lekker uitbuiken voordat we aan het "zware werk' beginnen: Een Stokbroodje Genie wederom met frisse salades en heerlijke sauzen.  :klappen:

Is er dan nog plaats voor iets lekkers? dan heb ik nog een heerlijk bord met een Afrikaans tintje... lekkere fijngesneden lapjes Saju 

En tot slot een heerlijk toetje met hier en daar voorzien van toefjes slagroom en ijs!!!  A la fernanda :biggrin: 

dat het u weer mogen bekomen met een lekkere :potbier:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan