- Waarderingsscore
- 1.287
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Nee maar wel interessante info, waarvoor dank!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ohnee? Niet voor ISP misschien maar als ik zowel dikke up en downstream had zou ik hier wel iets aan webhosting gaan doen.Je gaat hier echt niet voor provider spelen.
Je mag altijd een topic openen om interessante info te plaatsen als je wat interessants hebt, of om een cursusje te geven in het een of ander. Het is ook mogelijk een poll op te zetten om te zien of er genoeg geinteresseerden zijn.@ BT, ik heb nog wel meer van dat soort info hoor
Jawel hoor, alleen moet je hem dan achter de Livebox hangen.Als je orang met telefonie neemt heb je de live box nodig dus kun je niet je eigen router gebruiken
Dat wil je dus niet. Je wenst te verhuizen anders gaan ze je adsl lijn slopen (lijncancel) en da's niet de bedoeling, dan zit je na je opzeggen nog eens 3-6 weken zonder internet.Een opzegging van uw Planet Internet ADSL-abonnement betekent dat de overeenkomst met zowel Planet Internet als met KPN wordt beëindigd.
Orange de lopende termijnen overneemt? Heb ik nog nooit van gehoord, ook nog niet gezien bij de ervaringen op het Orange gebruikersforum.Als je het geheel door Orange laat regelen dan zorgt zij voor de volgorde van opzeggen zodat je lijn niet door KPN gesloopt wordt.