Advies s.v.p ! Xtreme of Humax?

@ Black Tiger

Die topfield 3000 heeft ook usal ondersteuning en deze werken uitstekend.Ik heb zelf de 4000 maar gebruik tot heden maar 1 ci-slot heb er ook niet meer nodig omdat ik een magic gebruik welke ik wil omvormen tot matrix reloaded cam.Tja ik zie het voordeel niet zo van een embedded cam.Wel klasse overigens dat je een ander gelijk kunt geven dat schijnt voor veel mensen nogal moeilijk te zijn.

Persoonlijk heb ik daar niet zo'n moeite mee. Als ik niet goed lees of me vergis of verkeerde info verstrek vind ik het niet meer dan normaal om toe te geven dat ik het mis had.
Je doet het om mede-hobbyisten te helpen en die zijn niet gebaat of geholpen bij het verstrekken van onjuiste meningen of informatie. Dus geef je je ongelijk niet toe als je ongelijk hebt, dan maak je je in feite alleen zelf bij anderen belachelijk en krijg je een onbetrouwbare naam, dat heeft totaal geen zin, maar inderdaad er zijn mensen die het niet zo snel zullen doen jammer genoeg.

En dan zal ik meteen erbij zeggen dat ik dan waarschijnlijk ook niet goed genoeg naar de technische specificaties gekeken heb want ik had ook niet gezien dat die 3000 Usals ondersteuning had, dus als ie dan voorzien is van diseqc, motor en usals ondersteuning is ie wat dat betreft ook nog eens gelijk aan de Ucas ontvangers.

In dat geval blijft dan dus alleen het voordeel betreffende het hebben van een magic onboard en daarnaast de Ci slots.

Helaas kan ik verder dan niets meer beoordelen, ik heb zo'n 3000 niet werkende gezien en weet dus ook niet hoe hij verder is qua zapsnelheid, evt. verschil van digitale uitgang, settingseditors, favorietenlijsten, menumogelijkheden etc.

Gewoon een keer mee gaan stoeien,Black Tiger.Ben je gelijk verkocht vrees ik.

SSSHHHHT!!!!
[fluistermode]
Niet verder vertellen, maar dan spreken we zelfs nog over een ouder type, een Echostar 2500ip met positioner, ik was zo verkocht toen ik zo'n ding zag, dat ik er nu eentje gekocht heb, hij is nog onderweg vanuit het buitenland, maar prachtig apparaat hoor!
[/fluistermode]

Neeeuuhh... ik een Echostar? Hoe kom je erbij...
:biggrin:

Uh? Euh, nee, het was wat laat, ik deed weer es gek.:)
Inderdaad Topfield.

Ojee ook toppie verslaafd ikke wil de 5000 mmmmmm nog mooier dan een vrouw als je die neemt stuur je je vrouw het huis uit

Ben je gek man... de Topfield komt mij geen koffie brengen achter mijn pc.... de vrouw wel.:biggrin:

Ja maar de topfield zeurt niet

OEF! Dat is wel een -heel- sterk argument inderdaad.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb mijn toppie ge?nstalleerd en mijn vrouw is niet meer voor de tv weg te krijgen,zeurt ook niet overigens net als die topfield.Ik heb nu maar een tweede aangeschaft voor op de slaapkamer kan ik ook af en toe eens kijken.

p.s. Met die tweede bedoel ik een receiver mochten jullie iets anders denken.

Nog ff een aanvulling op de zgn. traag zappende Xtreme op bijv. de TPS kanalen ,is er al iemand die toevallig de data gelogd heeft tussen de kaart en de Lezer? Indien ja ,zal degene die dat gelogd heeft ook begrijpen waarom dat zo lang duurt en daaruit de conclusie trekken dat dit niet aan de Xtreme (of andere ucasbak) te wijten is.

Originally posted by Tech
Nog ff een aanvulling op de zgn. traag zappende Xtreme op bijv. de TPS kanalen ,is er al iemand die toevallig de data gelogd heeft tussen de kaart en de Lezer? Indien ja ,zal degene die dat gelogd heeft ook begrijpen waarom dat zo lang duurt en daaruit de conclusie trekken dat dit niet aan de Xtreme (of andere ucasbak) te wijten is.

Tech je maakt me wel erg nieuwsgierig, ik heb nog geen log poging ondernomen omdat ik enkel een season1 heb en daarmee kan ik het verkeer tussen kaart en deco niet loggen, en dan is het ook maar de vraag of ik uit deze te weten kom wat de reden dan wel is.
Als jij echter deze info hebt, wil je deze dan eens met mij (ons) delen ??

Fenzo.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan