- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 16
- Leeftijd
- 57
Na de aanschaf van een LCD TV 42" (Philips 42PES0001D) valt de ontvangst van de SD iets tegen. Ik overweeg nu mijn Topfield TF5000CI te vervangen voor een Topfield TF7710 HSCI. Tevens wil ik dan mijn schotel (Triax 88 met dual LNB) vervangen om de volgende positities te kunnen ontvangen 19,2 / 23,5 / 28,2 en 13. Hiervoor heb ik de visiosat in gedachten. (met name voor de HD kanalen) of de bestaande Triax 88 voorzien van multi feedholder.
Een tweede TV in de slaapkamer hoeft alleen 19,2 te ontvangen op een eigen ontvanger.
Heeft iemand ervaring het de ontvanger en/of schotel?
Voor het aansluiten heb ik 3 stuks single LNB nodig en 1 stuks dual? 4 LNB uitgangen op op Diseqc schakelaar en dan met een kabel naar ontvanger 1 en een tweede kabel van de dual LNB naar ontvanger 2. Is dit correct?
Heeft iemand nog advies of dit een goede oplossing is of dat er betere zijn. Opname is voor mij niet nodig. Belangrijk is dat e.e.a. probleemloos werkt.
MvG
Sat4me2
Een tweede TV in de slaapkamer hoeft alleen 19,2 te ontvangen op een eigen ontvanger.
Heeft iemand ervaring het de ontvanger en/of schotel?
Voor het aansluiten heb ik 3 stuks single LNB nodig en 1 stuks dual? 4 LNB uitgangen op op Diseqc schakelaar en dan met een kabel naar ontvanger 1 en een tweede kabel van de dual LNB naar ontvanger 2. Is dit correct?
Heeft iemand nog advies of dit een goede oplossing is of dat er betere zijn. Opname is voor mij niet nodig. Belangrijk is dat e.e.a. probleemloos werkt.
MvG
Sat4me2