Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
jawel, over mijn toetsenbord!
Groetjes,
Bones
Keb er nog zat liggen...
Hoi freggel1Aiaiaiaiaiaiaiai, en dat zou nou net de bedoeling geweest zijn @Bones, Luca lol, en jij opzoek naar een nieuw toetsenbord.
Keb er nog zat liggen...
Zet nou eerst die Leffe aan de kant ( Westmalle vindt ik trouwens véél beter smaken )
Duh... toendertijd misschien. Nu zijn ze gewoon standaard bij de Appie Heij en de Jumbo verkrijgbaar hoor... 1,95 per flesje dacht ik voor de Westmalle dubbel. Af en soms drink ik dat vocht wel eens. Voorzien van Grenadine natuurlijk anders is het niet zoet genoeg.en die vertelde mij dat het heel zeldzaam is
Die Rochefort is inderdaad smerig lekker en stevig, wel tot 12%, twee flesjeswat ik ook heel lekker vind is Rochefort dix (blauwe kroonkurk), dan zou je denken -als je het woord dix in ogenschouw neemt- dat het 10% is, maar volgens mij is ie wel een beetje zwaarder.
Lang leve de Belgen!
Groetjes,
Bones
Je dat klopt, het kostte enige dwang. Er bestond voor mij alleen Kasteelbier. Hmmz... dat brengt me op ideeën... misschien moet ik dat eens met Grenadine gaan proberen.Want er was maar 1 biersoort die de moeite waard was, en niemand die jou kon overtuigen van een ander biertje...