ajax-feyenoord

hoi
weet iemand of het ook mogelijk zal zijn om naar Zwolle-PSV te kijken vanavond. Bij Pols*t of C*nal plus Spanje bv ?
Alvast bedankt.

ps: ik heb nog nooit geprobeerd om naar Hispa te kijken, is het waar dat elke 2 ? 3 dagen, een nieuwe hex nodig is?

klopt veranderen vaak van key's

ALS IK ME GOED HERINNER DACHT DAT HET IN SPANJE WORDT UITGEZONDEN ZOWEL PSV ZWOLLE VANDAAG EN AJAX FEYNOORD MORGEN

29-11-03

19:30 FC Zwolle v PSV

C+ Blauw - Astra
Sportmania - Hispasat

30-11-03

12:30 Ajax v Feyenoord

C+ Blauw

C+ Deporte 1

Viasat Sport SE

Polsat Sport

jack jij sprak overmijn site mag ik die van jou ook hebben.
ik wist niet dat die er was. groeten en alvast bedankt.

Originally posted by lenard
jack jij sprak overmijn site mag ik die van jou ook hebben.
ik wist niet dat die er was. groeten en alvast bedankt.

Lijkt mij niet zo moeilijk te vinden als je even goed kijkt onderaan elke post die ik maak.

Ik heb net de emulator 3.1 in mijn Sammy gebeukt, puur om Polsat Sport open te krijgen voor Ajax-Feijenoord voor morgen.
De emulator werkt perfect , maar Polsat krijg ik niet open, en heb toch de keys van 28 november gebruikt. Dat zal je altijd zien. Als er nog Sammy gebruikers zijn met een gouden tip, dan houd ik mij aanbevolen.

B17

veel bedankt allemaal ;)
het is te hopen dat de spaanse zenders zullen regelmatig de hollandse competitie wedstrijden blijven uitzenden...En ook de wedstrijden van PSV trouwens! :)
moet nu mijn schotel (een Twin Monobloc Astrra/Hotbd ! :[ ) naar Hispa draaien, proberen die Sportmania open te krijgen....

Originally posted by B17
Ik heb net de emulator 3.1 in mijn Sammy gebeukt, puur om Polsat Sport open te krijgen voor Ajax-Feijenoord voor morgen.
De emulator werkt perfect , maar Polsat krijg ik niet open, en heb toch de keys van 28 november gebruikt. Dat zal je altijd zien. Als er nog Sammy gebruikers zijn met een gouden tip, dan houd ik mij aanbevolen.

B17

Weet je wel zeker dat je de goede sleuteltjes heb,, die gasten veranderen de laatste 2 weken soms wel 3 keer per dag.

En de laatste nieuwe is van vanmiddag 17.00 uur hehehe

Originally posted by valerio3
Op canal + Spanje zijn bijna alle wedstrijden van PSV, Feijenoord en Ajax te zien.(wie wil die laatste 2 nou zien spelen?)

je bedoelt de eerste 2:tong:

Ik wil die eerste twee wel zien maar alleen als ze ingemaakt worden door de laatste.

titanium card die kan in een magic module met penta 1.09 en zo ja wat kost zo'n card

ja dat kan en effe op banner klikken hierboven,, kan je hem gelijk bestellen :)

Jack kan jij mij die sleuteltjes van vanmiddag 5 uur ff op mijn PM zetten.

B17

is gebeurd,, key1 is van 19.00 uur dus die werkt nu als het goed is.

Thanx Jack heb eindelijk beeld ....zucht

B17

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan