Alex w en dan?

S

satsteller

Ik heb nu eens de alex w in de philips gezet, nu werken alleen mijn FTA kanalen.

Wat ben ik vergeten?

Ja wat had je dan gedacht? dat je nu alles had?

Wat houdt die Alex W software nu in? ......................................

Juist ,het is een "legale"versie zonder emu's ed. aan boord.

Stop er een originele Premiere kaart in en je hebt beeld op de premiere kanalen waar je een abo op hebt en uiteraard alle FTA kanalen.

Ik snap alleen niet waarom dat in dit forum staat en niet in het d-box gedeelte ,of ik ben volledig abuis en er is nu ook voor de Ucas al een Alex W software versie

Laatst bewerkt door een moderator:
@Tech,

vraag is toch echt in het goede forum geplaatst.

Kijk maar es hoe dit forum heet;-)))

Originally posted by Tech Ja wat had je dan gedacht? dat je nu alles had?

Wat houdt die Alex W software nu in? ......................................

Juist ,het is een "legale"versie zonder emu's ed. aan boord.

Stop er een originele Premiere kaart in en je hebt beeld op de premiere kanalen waar je een abo op hebt en uiteraard alle FTA kanalen.

Ik snap alleen niet waarom dat in dit forum staat en niet in het d-box gedeelte ,of ik ben volledig abuis en er is nu ook voor de Ucas al een Alex W software versie
maar met deze legale software is het toch ook mogelijk om een funkaart mee te draaien?

of niet.

Jazeker is het mogelijk om met een funcard te draaien , maar dan alleen de Duitse kanalen.

Mocht er iets anders de bedoeling zijn zul je toch andere images moeten gaan zoeken, daarmee is het ook mogelijk met een smart(fun)card te werken ,afhankelijk van de variabelen die je ergens ingesteld hebt via telnet.

Aha, dus deze d-box2 kan niet volledig met een funkaart gaan draaien zoals zijn oudere broer?

Dus EMU is de beste oplossing.

Jazeker kan dat wel maar dan met een andere image dan die Alex W versie ,die is specifiek als vervanger van de originele versie gemaakt ,en heeft dus verder exact dezelfde mogelijkheden als de originele box alleen is een stuk sneller en stabieler en heeft nog een paar extra's ,maar daaronder vallen dus niet de ontvangst van bijv. nl kanalen.

Dus ik moet een image hebben die gebaseerd is op alex W?

heb ke misschien nog tips?

ALLE dbox2 images zijn gebaseerd op een AlexW image, sterker nog, ook alle dreambox images zijn daarop gebaseerd, hoewel sommigen je graag anders doen laten geloven.

ff over die kaartenkwestie: Geen enkele kaart (buiten een originele Premiere kaart en een paar ATmega-kaarten) werkt standaard in de dreambox, ook niet met een emu-versie.

Om van je dbox2 een allcam box te maken zal je wat hardware modificaties in de box moeten doen.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan