Kilroy
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 14
Die poster is inderdaad een Nederlander tenminste aan zijn nic te zien.
Ik meen dat ik die naam vaker ben tegen gekomen maar ook dat hij niet erg ruim is met par's.
Een verzoek tot repost of extra pars kan altijd gedaan worden, al weet ik niet zo meteen waar omdat de groep zelf al vol zit met postings.
Maar denk er ook aan dat er nog een mogelijkheid is als je grabit gebruikt.
Daar blijft vaak in de cache nog veel hangen aan files als het moeilijk is.
Die zit meestal in: documents en settings->usernaam->application data->grabit->temp.
Vaak zie je daar nog onvolledige rar's zitten.
Die kun je dan weer naar de rest copieren, en mogelijk is het dan net genoeg.
Te vinden via preferences (instellingen-folders).
Ik denk dat het in de toekomst nodig is om rars van filenames te voorzien die niet naar de inhoud verwijzen.
Op die manier zullen ze elke posting afzonderlijk moeten gaan bekijken en dat is bijna ondoenlijk.
Maar het maakt zoeken natuurlijk moeilijker.
Grtz.
Ik meen dat ik die naam vaker ben tegen gekomen maar ook dat hij niet erg ruim is met par's.
Een verzoek tot repost of extra pars kan altijd gedaan worden, al weet ik niet zo meteen waar omdat de groep zelf al vol zit met postings.
Maar denk er ook aan dat er nog een mogelijkheid is als je grabit gebruikt.
Daar blijft vaak in de cache nog veel hangen aan files als het moeilijk is.
Die zit meestal in: documents en settings->usernaam->application data->grabit->temp.
Vaak zie je daar nog onvolledige rar's zitten.
Die kun je dan weer naar de rest copieren, en mogelijk is het dan net genoeg.
Te vinden via preferences (instellingen-folders).
Ik denk dat het in de toekomst nodig is om rars van filenames te voorzien die niet naar de inhoud verwijzen.
Op die manier zullen ze elke posting afzonderlijk moeten gaan bekijken en dat is bijna ondoenlijk.
Maar het maakt zoeken natuurlijk moeilijker.
Grtz.