Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Milde klachten is dus over het algemeen als men gevaccineerd is. Als je niet gevaccineerd bent loop je meer risico in het ziekenhuis te komen.Ik snap er hier ook niks meer van, bij ons in de omgeving steeds meer mensen besmet met "milde' klachten.
Vannacht lekten berichten uit dat het kabinet er 3 weken lang van wil maken, maar dan zonder sluiting van theaters en bioscopen. Dat zou ze ook meer tijd geven om 2G te bespreken en evt. in te voeren na die 3 weken.Of 2 weken genoeg is betwijfel ik, ik vrees voor de feestdagen.
Dat zou teveel werk worden bij de testlocaties even nog los van de kosten die dat met zich mee brengt voor de gehele samenleving.Waarom wordt niet iedereen getest als je naar een concert, feest of naar de kroeg gaat.
Ja. Maar ik denk niet dat er een 100% vaccinatiegraad gaat komen. Maar teveel mensen (en dat hoorde je ook bij die praatprogramma's nadien) houden zich gewoon niet meer aan normale maatregelen die je zelfs in acht houdt als je iemand tegen komt die griep heeft of zelf griep hebt.Zijn we dan af van de QRcode en de maatregelen?
In welke vorm? Nederland is een van de laatsten, te laat met maatregelen. In andere landen is dat al het geval.Ik ben geen complotdenker, maar begin nu toch wel wat argwanend te worden..
Daar zijn ze weer snel van af gestapt om dat zo te benoemen, omdat dit niet realiseerbaar was. Daarvoor moet namelijk iets van 60 of 70% (als ik het me goed herinner) van de mensen de ziekte al gehad hebben. En dat gaat hem dus niet worden omdat er teveel in het ziekenhuis belanden.Vorig jaar werd er nog gesproken dat we een groepsimmuniteit op moesten bouwen, maar waar staan we nu?