• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Antwoord canal digitaal op bijdrage!

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Vandaag antwoord gehad na een e mail welke ik verstuurd had aan canal digitaal:

Ik had een aanmaning gehad om de ? 9,95 bijdrage voor de kaartwissel te voldoen!

Ik heb gemaild dat ik gewoon beeld had en niet wens mee te betalen aan hun kaartwissels, zie hier het antwoord:

Geachte heer ..................

Naar aanleiding van uw vraag omtrent de bijdrage voor het ontvangen van de nieuwe smartcard, willen wij u graag het volgende mededelen.

Deze bijdrage van 9,95 euro is inderdaad vrijwillig. Als u ervoor kiest dit bedrag te betalen staat daar tegenover dat u 3 maanden lang het Entertainment-pakket van Canal Digitaal gratis mag ontvangen. Indien u ervoor kiest dit bedrag niet te betalen vult u de eenmalige machtiging niet in. Wij sturen u dan alsnog een nieuwe kaart op die u gratis in gebruik kunt nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Dus voor diegenen die deze aanmaning ook krijgen, gekregen hebben en denken, laat ik maar betalen.......... niet doen !

Groetjes

tot op heden heb ik nog steeds geen nieuwe kaart gekregen

dus zo snel zijn ze daar niet hihi

Mediaguard 2-signaal uit op Basis en hoger
Het kaartwisselproject verloopt volgens planning.

Binnen enkele weken zullen alle abonnees met een Basis-pakket en hoger een vervangende Mediaguard 3-smartcard hebben ontvangen.

Het Mediaguard 2-signaal zal daarom vanaf 4 augustus 2009 worden uitgeschakeld op de betreffende pakketten.

Er zijn nog geen plannen voor het omwisselen van de Mediaguard 2-smartcards voor de lagere pakketten.

bron: canaldigitaal dealer online.

naar aanleiding hiervan even gebeld en binnen 2 dagen een nieuw kaartje ontvangen.

Er zijn nog geen plannen voor het omwisselen van de Mediaguard 2-smartcards voor de lagere pakketten.
Als ze in augustus willen gaan uitschakelen wordt het toch tijd, want de vakantieperiode komt er aan en de mensen met lagere pakketten kun je niet zonder beeld zetten.
Dan ben je dat beetje geloof wat je nu nog hebt helemaal kwijt als provider zijnde.

volgens mij gaan we nu wat off topic :)

De post gaat over de bijdrage, niet wanneer je kaart komt............

Groet,

Lees je pm even....

Technodad;202434 zei:
volgens mij gaan we nu wat off topic :)

De post gaat over de bijdrage, niet wanneer je kaart komt............

Groet,

herstel, eff gebeld en gevraagd hoe het zat en vervolgens binnen 2 dagen kaartje ontvangen. er zaten geen kosten aan omdat ik een uitgebreid pakket heb. Voor mn tweede kaartje krijg ik wel te maken met kosten omdat hier alleen het gratis pakket op draait. grmblz dus er komt een dreambox bij.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan