- Lid sinds
- 21 sep 2002
- Berichten
- 522
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 63
Vandaag antwoord gehad na een e mail welke ik verstuurd had aan canal digitaal:
Ik had een aanmaning gehad om de ? 9,95 bijdrage voor de kaartwissel te voldoen!
Ik heb gemaild dat ik gewoon beeld had en niet wens mee te betalen aan hun kaartwissels, zie hier het antwoord:
Geachte heer ..................
Naar aanleiding van uw vraag omtrent de bijdrage voor het ontvangen van de nieuwe smartcard, willen wij u graag het volgende mededelen.
Deze bijdrage van 9,95 euro is inderdaad vrijwillig. Als u ervoor kiest dit bedrag te betalen staat daar tegenover dat u 3 maanden lang het Entertainment-pakket van Canal Digitaal gratis mag ontvangen. Indien u ervoor kiest dit bedrag niet te betalen vult u de eenmalige machtiging niet in. Wij sturen u dan alsnog een nieuwe kaart op die u gratis in gebruik kunt nemen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Dus voor diegenen die deze aanmaning ook krijgen, gekregen hebben en denken, laat ik maar betalen.......... niet doen !
Groetjes
Ik had een aanmaning gehad om de ? 9,95 bijdrage voor de kaartwissel te voldoen!
Ik heb gemaild dat ik gewoon beeld had en niet wens mee te betalen aan hun kaartwissels, zie hier het antwoord:
Geachte heer ..................
Naar aanleiding van uw vraag omtrent de bijdrage voor het ontvangen van de nieuwe smartcard, willen wij u graag het volgende mededelen.
Deze bijdrage van 9,95 euro is inderdaad vrijwillig. Als u ervoor kiest dit bedrag te betalen staat daar tegenover dat u 3 maanden lang het Entertainment-pakket van Canal Digitaal gratis mag ontvangen. Indien u ervoor kiest dit bedrag niet te betalen vult u de eenmalige machtiging niet in. Wij sturen u dan alsnog een nieuwe kaart op die u gratis in gebruik kunt nemen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Dus voor diegenen die deze aanmaning ook krijgen, gekregen hebben en denken, laat ik maar betalen.......... niet doen !
Groetjes