Als ik deze mevrouw zo lees' date=' dan "zeurt" deze mevrouw gewoon en ziet ze zichzelf heel erg graag tikken op een board, ga gewoon klooien met die box, leer van je fouten.[/quote']
Misschien zo zoetjes aan een terechte opmerking, we hebben hier allemaal moeten leren hoe we met een decoder of computer om moeten gaan...
de 1 gaat er iets verder mee dan een ander, en schrijft zijn eigen scriptjes, en waar nodig deelt deze die met een ander, neem als voorbeeld een "Prio".
Ik ben het volledig eens met BT dat er plenty ifo te vinden is op het internet en op fora.
Er is inderdaad een overvloed aan info te vinden op internet, en ook op dit ( oudste satellietforum! ) is een bak aan informatie te vinden, de nodige "howto's" en sticky postings in de diverse forumonderdelen, en dan nog de zoekfunctie op dit forum, om alles te vinden wat er ooit geschreven, uitgelegd en gevraagd is.
En soms neemt men wel een de moeite om iets nog eens tot in de puntjes uit te leggen, maar wat al tot in den treure geschreven en uitgelegd is... ?
Zoals ik al aangaf ga spelen met die box maak fouten, kom je er niet uit, of wil je een term weten dan helpen wij je dolgraag
En dat is juist waar een forum voor is, lezen, uitproberen, downloaden, en waar het niet lukt, vragen!
Er hier een kant en klare hap van maken, geeft ons geen nieuwe "bruikbare" leden.
Dat is wat een forum aan het draaien houdt, want we hebben het allemaal zelf of met behulp van moeten leren.