Battlestar gallictica

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Op dit moment is de nieuwe serie te volgen op Premi?re world..

Wellicht is het bij weinige bekend maar is compleet in een nieuw jasje gestoken.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze nieuwe serie ook op de nederlandse satelliet uitgezonden gaat worden?

Of gaat het weer op zijn hollands en zend men eerst de ouwe serie opnieuw uit?

Is echt een goede serie ik ben al met seizoen 2 bezig en is ook te zien op SKY uk

Ik heb over deze serie al het een en ander gelezen (commentaren) op torrent sites alwaar de hele serie tot nog toe te vinden is.
Het verhaal heeft inderdaad een behoorlijke wending gekregen ten opzichte van het origineel.
Maar zo te lezen gaat het nog een stuk verder, en word het zo mogelijk allemaal nog veel onwaarschijnlijker.
Ik denk dat deze serie hier niet snel vertoond zal gaan worden.
Maar laat je verrassen zou ik zeggen.

Inderdaad MAS alles is veranderd ook de personages en het gaat veel verder als dat de oude serie was.
Wat wel leuk is als je de oude serie gezien hebt dat er zo hier en daar wat oude spelers mee doen in andere rollen een echte aanrader en zo zijn er nog wel wat leuke series te zien onder andere een nieuwe serie van Docter Who welke te zien is op UKTV Gold.

zo mogelijk allemaal nog veel onwaarschijnlijker
Tja dat had je bij Startrek ook wel zo nu en dan. Maar daar is het dan ook een Science Fiction voor.
En SF's komen in verschillende vormen voor. SF's die eventueel wel waar zouden kunnen zijn in de toekomst of SF's die volledig op fictie berusten, en ook SF's daartussenin.
Dat is eigenlijk het leuke van Science Fiction, je hoeft je niet aan waarschijnlijkheden te houden, het is juist een genre wat gebaseerd is op onwaarschijnlijkheid.;)

Hoe dan ook, ik heb er deels een paar stukken van gezien, ziet er wel interessant uit, doch ik ben nu eenmaal iemand die niet graag halverwege een serie begint deze te volgen, en zeker niet Duitslands.

Dat vond / vind ik het mooie van Start trek; Onwaarschijnlijk? Hmmm, Veel is theoretisch mogelijk. Alleen zijn we met de techniek nog nietzover (ok, dat VR arts je onderzoekt met 'echte' instrumenten nooit realiteit zal worden ;))

Voor mij is SF toch wel de mooiste genre, The matrix en Star wars... damn dat is pas wijs!

Galactica vond ik vroeger wel leuk, nu... jee... geen idee....

G

ziet er ineens stukken beter uit... :biggrin:

BiG_G zei:
Alleen zijn we met de techniek nog nietzover (ok, dat VR arts je onderzoekt met 'echte' instrumenten nooit realiteit zal worden ;))

G

Eh BiG_G,
dan weet jij waarschijnlijk niet dat er al operaties uitgevoerd worden door
robots.
Weliswaar (nog) niet in Nederland maar toch.
Avensis

Dit heeft mij ook altijd heel erg veel geboeid, en idd vooral de Star trek serie, en natuurlijk ook Battlestar Gallactica, de films daarvan waren ook verdomd mooi toen in die tijd, met onze ouwe trouwe "Bonanza" aka Lorne Green....

En wie zien we nu "Edward James Olmos" ( Miami vice :biggrin: )

Maar wat had je toen nog meer joh: Space 1999, Buck Rogers, star trek, en natuurlijk wat @Wizzard al zegt "Dr. Who", ik zie me nog bang zijn van die dingen die in die serie gebeurde als ventje van en jaar of tien...

Zie je ze nu terug die ouwe series, dan denk je, wat een waardeloze kwaliteit. :biggrin:

Maar is het allemaal wel fictie nu, waar liepen ze in Star trek al mee in de jaren '70, en nu zie ons eens lopen met die "pda's"

Er komt toch wel wat uit van die fictie...

Maar ik hoop echt dat voor mij de serie in Nederland uitgezonden gaat worden, volgen doe ik het zo vaak ik kan nu, want eigenlijk ben ik wel benieuwd naar hoe nu, god hoe het dat hondje ook weer in de ouwe serie, bowser oid ( oh nee das van Mario Bros) eruit gaat zien.

avensis zei:
Eh BiG_G,
dan weet jij waarschijnlijk niet dat er al operaties uitgevoerd worden door
robots.
Weliswaar (nog) niet in Nederland maar toch.
Avensis

Robots, ja, maar VR (Virtual Reality / Holografie) bedoelde ik. Licht.... Een bundel licht zal geen instrument vast kunnen houden.

G

op de nieuwsgroepen worden afleveringen van stargate atlantis gepost, vind ik zelf een heel leuke serie. mooie is dat zelf mijn vrouw hem meekijkt en dat is ook wel gezellie.

gr blokker1

O, dat is wel leuk... Bij ons heeft zij de broek aan, dus de ab in handen en moet ik met haar meekijken...
Gelukkig vind zij startrek ook leuk, en hebt ze een hekel aan GTST en consorten....

Nee, zonder dollen.. Ik kijk zelden nog TV, Startrek is al 10 keer langsgeweest, die nieuwe (jonger in tijd) versie (met hem van Quantum leap) vinik geen zak aan. Ik kijk alleen nog een paar programma's. Dat zijn de programma's waar mensen zich zelf ronduit voor aap zetten (Voorrondes Idols :biggrin::biggrin::biggrin: Beter in bed).
En verder... Law en order, CSI, Las vegas... en dat was het wel. De rest boeit me niet.

G

egg jeugdsentiment in een nieuw jasje, het blijft leuk:):)

seizoen 1 wordt trouwens nu in de nieuwsgroepen gepost, a.b.nl. Dit zijn 4 dvd's. Ff voor de liefhebbers;)

sjonnie5 zei:
egg jeugdsentiment in een nieuw jasje, het blijft leuk:):)

seizoen 1 wordt trouwens nu in de nieuwsgroepen gepost, a.b.nl. Dit zijn 4 dvd's. Ff voor de liefhebbers;)

veronica zend de serie nu uit .

en de dvd box staat bij mij in de kast :biggrin:

nu s2 nog

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan