Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Zal eens kijken hoe ik dan zit, zowel financieel alsook met de nierstenen, maar met een defecte auto was het sowieso niet mogelijk geweest. En dat had ik er nu ook bij. Gelukkig dat buurman hem vanmorgen nog kon maken anders had ik tot woensdag moeten wachten. Heeft er toch een goede 2,5 week uit gelegen.@BT das een kwestie van beleven, volgende keer ben je erbij.
Ach misschien vind je wel ergens een foto van de voerbak waar niemand bij staat, of even wat mensen wegpoetsen.Foto's tja wordt moeilijk ivm avg.
Stuur het recept eens door.Daarna, de bovengenoemde tomatengroentesoep met knaperbolletjes.
Van die hele kleine vierkante blokjes dan? Want ik heb normaliter de standaard blokken van maggi van 1 blok voor 1 liter of de iets kleinere versie van 2 blokken voor 1 liter en dan kom je op 8 blokjes uit voor 3,5 a 4 liter. Die hoeveelheden staan ook op het pak.10 tot 12 boullion blokjes