Beko wasdroger

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.758
Waarderingsscore
343
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik heb een probleem met onze warmtepomp droger.

Hij stopt na +/- 5 min.

Als hem dan weer op start werkt hij gewoon het programma af.

 
@ the matrix zeker 9 van de 10 keer.

 
iets met de compressor of verdamper

garantie?

 
Hmmm zovaak dan kan het geen los contact zijn.

Laatst heb ik mijn bosch droger eens opengepeuterd omdat drogen lang duurde meer dan 3uur

Nou je wilt niet weten hoeveel vastgekoekte pluizen ik uit de uitgang van de droger heb gepeuterd. Een emmer vol.

Geen condensdroger maar een traditionele met dakdoorvoer die zat ook pluisvol.

Na alles grondig schoon gemaakt te hebben is de was weer binnen de spec 1uur droog.

Misschien heb je ook last van ern verstopping bv een sok die in de afvoer terecht is gekomen. Je weet maar nooit met die dingen .

Sensor denkt dat ie klaar is bij verstopping en stopt . Ik mijmer maar wat.

Maar beko bellen is een goede tip .Ik had in het koelgedeelte van mijn beko amerikaanse koelvries combinatie veel water.  Weghalen en een week later weer .Ik beko gebeld en zij verwezen me naar een verstopte slangetje achter het koelgedeelte , moest een lang stuk dun stevig iets door het pijpje drukken gelukkig had ik een nylon draad trekker die precies paste. Advies was goed en tot nu toe geen last meer

 
Owww kijk het forum leeft weer op. :grin:

Het is geen garantie hij is +/- 3 jaar oud.

Maar ik vind het een beetje een rare storing.

Maar misschien is het de sensor wel die bij de ventilator zit.

Maar na dat ik alles heb schoon gemaakt heb ik niks meer gehoord.

Idd ze kunnen goed vuil zijn.

De eerste die we hadden moest regelmatig uit elkaar  en schoongemaakt worden.

Als hij weer begint vraag ik het aan Beko.

 
Ik heb ze een berichtje gestuurd.

 
Toevallig kreeg mijn beko Amerikaanse koelkast problemen.

Als ik de deur opende werd de deur een paar mm opgetild met een hoorbare klik viel de deur dan terug.

Deur losgemaakt en een nylon glijbus was gebroken.

Gisteren een email gestuurd en zojuist al een telefoontje van beko.

Gegevens doorgenomen en men stuurt zo snel mogelijk zo'n glijbus op.

Klasse van beko.

 
Dan reageren ze sneller bij jouw.

Nog niks gehoord ook geen mail.

 
Ik moet even iets recht zetten ze hebben wel gebeld.

We moeten nu zelf even terug bellen.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan