Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Laatst heb ik mijn bosch droger eens opengepeuterd omdat drogen lang duurde meer dan 3uur
Nou je wilt niet weten hoeveel vastgekoekte pluizen ik uit de uitgang van de droger heb gepeuterd. Een emmer vol.
Geen condensdroger maar een traditionele met dakdoorvoer die zat ook pluisvol.
Na alles grondig schoon gemaakt te hebben is de was weer binnen de spec 1uur droog.
Misschien heb je ook last van ern verstopping bv een sok die in de afvoer terecht is gekomen. Je weet maar nooit met die dingen .
Sensor denkt dat ie klaar is bij verstopping en stopt . Ik mijmer maar wat.
Maar beko bellen is een goede tip .Ik had in het koelgedeelte van mijn beko amerikaanse koelvries combinatie veel water. Weghalen en een week later weer .Ik beko gebeld en zij verwezen me naar een verstopte slangetje achter het koelgedeelte , moest een lang stuk dun stevig iets door het pijpje drukken gelukkig had ik een nylon draad trekker die precies paste. Advies was goed en tot nu toe geen last meer
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.