Ben ik alleen met Ziggo snelheid update gratis?

papano

Active member
Waarderingsscore
13
Punten
18
Goeden dag allemaal,

Ik kreeg verleden week een berichtje van Ziggo,
U krijgt gratis internet snelheid update naar 200 Mb.

Nu kreeg ik weer een berichtje.
Test je internet snelheid eens?
Doe ik uiteraard en zie daar inderdaad sneller internet.
Volgens hun geheel gratis, maar dat is afwachten natuurlijk.

Maar heb weer die rot problemen krijg niet de volle snelheid.
UP 20.65 Mb.
Down 173.84 Mb.
Aangesloten lan kabel.

Mvg. papano

173 ipv 200 je mag niet klagen,

Snelheid is ook afhankelijk van de gekozen server van ziggo .

Arnhem is niet een van de snelste ik test met ookla altijd een server uit dronten weet niet meer zo welke er staan er 2 of 3

Probeer dus bij ookla een andere server

Bedankt voor je tip Matrix,

Ik vroeg of ik alleen die speed update kreeg van ziggo?

Goed hier de test Dronten.
Heb ook met Luik getest daar is ie 202 Mb.

Ja jij zou ook die snelheid update gehad moeten hebben volgens mij. Dan zou je op 250 mbit moeten zitten.
Of als je 150 mbit had, dan heb je nu 200 mbit.

Ik neem aan dat je wel even je modem uit de stroom hebt gehad en daarna weer laten opstarten? Want dan krijgt het modem pas de nieuwe snelheid.

@BT

Ik had eerst 150Mb dus dat zit wel goed.
Maar had hier op de site totaal niks over gelezen.
Vandaar mijn reactie.
Vind trouwens 200Mb teveel om forums te lezen.

Maar goed het werkt.

Bedankt allen voor het reageren.

Mvg, papano.

Ik zal weer eens moeten gaan stoeien denk ik...

Met IE ongeveer 250 down.

Maar met Firefox haal ik download 414,6 Mbps en upload 40,5 Mbps

@Papano: Ja 200 mb is wel heftig om forums te lezen. Je kunt ook nog altijd terug naar een lagere snelheid. Nadeel is dat ze deze lagere snelheid al 3x niet mee verhoogd hebben en je dan gelijk terug zakt naar 40 mbit. Meer dan genoeg om forums te lezen en snel te kunnen internetten.
Maar als je wat films en zo wilt gaan downloaden begint het toch traag te worden. Is ongeveer 10-12 euro prijsverschil per maand.

@freggel1: Aha duurste abo. IE is een flut browser, maar misschien anders eens IE sluiten, via het configuratiescherm naar standaard instellingen resetten en nieuwe poging wagen.

Heb ik zojuist gedaan, maar ik zag dat de meter van Ziggo maar tot 250 gaat. :stupid: 

Zojuist de test via Ookla, en jahoor de juiste snelheid.

Hmm, jullie zetten me wel aan het denken:

Met KPN glasvezel haal ik die snelheden van jullie bij lange na niet, dus direct maar een chatsessie met een medewerker van de KPN gestart.
Hij heeft mijn abbo met mij doorgenomen, en we hebben het een en ander aangepast.
Met ingang va 31-10 ga ik naar 500mb, de rest blijft hetzelfde, de prijs wordt 10 euro per maand minder, en de eerste 6 maanden 20 euro per maand korting!

Dus bedankt @Papano, scheelt toch weer!

6695952194.png

@BT, Klopt wel allemaal wat je zegt en inderdaad lagere snelheid gaat ten koste van films downloaden. Maar Kodi werkt niet goed hier op TV.

@hangslot, Zo zie je maar weer,  kun je ook forum snellezen oefenen met een dikkere Portemonnee. graag gedaan hoor.

Met ingang va 31-10 ga ik naar 500mb, de rest blijft hetzelfde, de prijs wordt 10 euro per maand minder, en de eerste 6 maanden 20 euro per maand korting!
Kijk, hogere snelheid en minder betalen, zo moet het!
Kodi is een verhaal apart, dat hoeft niet perse aan een lagere downloadsnelheid te liggen. Dat ligt ook aan drukte en aan de upstream van de providers die de films op Kodi verzorgen. Maar die 500 Mbit wat je gaat krijgen is natuurlijk altijd een stuk fijner dan 90. L:)

Het duurde even, de Hardware van mijn provider in de wijk was niet voorbereid op hoge snelheden, maar uiteindelijk hebben ze het voor elkaar:
6856261145.png

Nou kijk eens aan... dat ziet er toch beter uit. :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan