bert 50 overleden.

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
naar verschillende pogingen bert van brakel te bereiken daar er nooit iemand thuis was heb ik na de zoveelste de nieuwe bewoners gesproken nu blijkt dat bert 50 2 maanden geleden overleden is
gr frans

Frans bedankt voor dit "trieste" bericht!

Ik sla mezelf nu voor mijn kop, want een tijdje terug heb ik het er met het team nog over gehad, en had toen ook al gezegd, dat ik wel eens bij hem op de koffie zou gaan om te kijken hoe het met hem gaat...

Ik kan nu alleen maar zeggen Bert, rust in vrede, we hebben mooie tijden meegemaakt, zowel hier op het forum, als bij mij thuis als je weer eens op zondag een bakkie kwam doen!!!

Hier het overlijdens bericht...

[attachment deleted]

Oh ik schrik er van om te horen dat na Togooz, nu ook al Bert(50) van ons heen is gegaan. :(

Bert.. Rust in vrede kerel, je was een waarde vriend van ons hier op het Duckforum.

Shit, Ik stuurde hem een week of 2 nog een PM, omdat ik hem al een tijdje niet gezien had op het board.
Ik had een zooitje oorlogfilms voor hem, ik wist dat hij daar van hield......

September is ruim 3 maanden geleden, maar voor de ernst maakt dat niet uit.
Bijzonder jammer om dit bericht te moeten vernemen. Bert50 was een gewaardeerd lid van Duck en we hebben vaak genoeg plezier met hem beleefd.

Hij ruste in vrede!:(

Ik kende de man niet persoonlijk. Maar ieder verlies is een gemis. Mijn oprechte deelneming aan het verdriet.

Triest!

Grtz.

Damm, net 65 geworden en dan dit. Jonge jonge daar schrikken we even van. We hebben herhaaldelijk tijdens de laatste 6-9 maanden geprobeerd hem te bereiken via internet. Nu is ons duidelijk waarom dat niet is gelukt; we wisten niet eens dat hij die verschrikkelijke ziekte had.

Bert (want je wilde geen Gijsbert worden genoemd), dat je moge rusten in vrede. Wat rest zijn de goede herinneringen, zoals bijv. de gesprekken over Amerika omdat jij daar zoveel hebt meegemaakt, gezien e.d. en wij omdat onze zoon daar woont en we genoeg uit te wisselen hadden, maar ook omdat we op dezelfde plaatsen zijn geweest. Of over de amerikaanse TV Series, die we - na jouw aanwijzingen - van het internet afplukten en jij telkenmale wist waar we een volgende aflevering direct na verschijnen op de Amerikaanse tv konden downloaden. Man man wat een leuke tijd. Jammer dat dit tussen ons allemaal voorbij is, maar voor jou misschien wel beter. Hopelijk heb je niet te veel hoeven lijden.

Again, m8, thanks for all, may God bless your soul, hopefully we'll meet each other in heaven, R.I.P.

Oei, dat is schrikken zeg. Ook ik kan alleen maar zeggen, Bert rust in vrede.

B.

In memoriam Bert50

[attachment deleted]

Is inderdaad schrikken, is geen leeftijd.

Het was al vreemd dat Bert niet op de BBQ bij Freggel1 kon komen want alle
vorige BBO's was hij er wel bij.

Hij kon steeds lekker enthousiast vertellen over zijn tijd bij Philips.

Bert Rust in Vrede maat.

Inderdaad triest, zullen hem missen, vooral op de bbq's.
Dan had bert altijd wel wat te vertellen.
Rust in vrede bert.

Zeker triest om te moeten lezen dat hij inmiddels is overleden.

Bert was een leuke vent, ik weet nog dat we hem altijd pesten omdat Bert altijd 50 bleef ondanks weer een verjaardag. Hij kon daar altijd zo smakelijk op reageren.

Rust in vrede Bert.

Idd. hebben we kunnen genieten van Bert zijn verhalen over Philips en Amerika en (nat)uur films tijdens de BBQ.

R.I.P.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan