@BT 200 watt per dag of per uur.
Dat gaat om 200 watt continue. Als ik ging slapen was er een verbruik van een 420 Watt aan continueverbruik nog.
Dat is hetgeen ik heb weten terug te dringen naar 200 watt... eigenlijk nog iets minder maar de ijskast die loopt zowat elke 5 minuten en zo blijf ik rond of net boven die 200 watt hangen. 75 a 85 watt is verklaarbaar dus zit ik nog met een continue stroom van ongeveer 100 a 120 watt die ik "kwijt" ben.
Dat is dan per uur. Dus ik heb nog steeds 200x24=4,8 kWh per dag. Dat is nog steeds erg veel ja. Vandaar dat ik wil weten waar die verdwenen 100 watt naar toe zijn. Daar gaan we nog nader naar op zoek.
Daar sta je normaliter inderdaad niet bij stil, ik schrok er ook van toen ik er achter kwam dat er over de 400 Watt aan sluipstroom per uur was.
alleen geen enorme levertijd
Nou... dat ligt er maar aan. Volgens de website zijn ze niet verkrijgbaar. Maar ik plaatste de link ook alleen als voorbeeld. Ik heb namelijk ronde stekkers gekocht bij Ali. De afgebeelde van de link en die van de Action zijn vierkant.
Hema schijnt ze ook te hebben, of te hebben gehad, exact dezelfde (ook van Tuya) als de Action maar 2x zo duur.
Wel even opletten i.v.m. privacy, er zat vorig jaar nog een achterdeur in en het zou kunnen dat er nog steeds data van je verzameld wordt via de app.
Ik heb er weinig data van mij in zitten en het verbruik mogen ze weten dat boeit me niet.