Beste mensen.
Ik ben al vanaf de 11e opgenomen omdat ik meerdere weken al problemen had en andere medicatie niet bleek te helpen.
Men hoeft niet te zoeken wat ik heb, ik heb al langere tijd
Colitis Ulcerosa, een chronische darmziekte. Voor wie Crohn kent... het is in feite hetzelfde alleen dan in de dikke darm, even simpel gezegd. Dat was dus al bekend. Colitis heeft wel eens vaker zgn. opvlammingen hegeen betekent dat de ontstekingen erger worden.
Normaal hielp mijn medicatie prima maar op een gegeven moment was het flink mis.
Ik ga niet mijn hele gezondheid publiek gooien maar het is momenteel kantje boord, ofwel de darm kan net gered worden of het word opereren en dat betekent al dan niet een stuk of hele darm kwijt. Dit weekend is alles bepalend.
Vandaag voelde ik me pas goed genoeg om even de laptop bij de hand te nemen en dan doet het echt goed en is het echt hartverwarmend om al deze fijne wensen en blijken van medeleven te lezen. Waarvoor hartelijk dank!!
Ik weet niet of ik nog een keer in de gelegenheid ben om te komen lezen/schrijven maar ik elk geval ben ik bij dat jullie aan me denken en ik ben sowieso jullie allemaal ook niet vergeten.
Hopelijk tot binnenkort schrijfs weer en nogmaals dank voor de fijne wensen.