Braziliaanse TV

  • Topic starter drlivingstoned
  • Startdatum
D

drlivingstoned

Weet iemand op dit forum of ik ergens Braziliaanse TV stations kan ontvangen vanuit Nederland. Naar horen zeggen wordt er ergens een Braziliaans station doorgegeven voor b.v Portugal, maar ik zoek en kan niets vinden . Er werd de naam "Global International" geroepen, maar wederom niks kunnen vinden.

Dus wie weet of er Braziliaanse zenders zijn te ontvangen in Nederland. Desnoods met abbo.

Dank !

//mod on

Posting is hierheen verplaatst (om dat het in eerste instantie om de frequentie en satelliet gaat).

//mod off

 
Laatst bewerkt:
Kijk eens op 58gr west.

Ik kan mij ook vergissen en dat ik 43 of 45 west bedoel.

Ik zit even niet op een plaats waar ik dat kan controleren.

Maar mocht ik thuis komen en je hebt het nog niet gevonden, dan ben ik gaarne bereid om wat specifiekere info te geven.

Maar op die plaats zitten wat zuid-amerikaanse stations die je met 'standaard middelen' kunt bekijken.

 
Op de Hispasat (30w) zit ook een Braziliaans kanaal, genaamd: Sexyhot, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet de hele dag naar gaat kijken;-)))

 
Iedereen alvast bedankt voor de reacties !

Ik heb met deze info nog wat over het net gesnuffeld maar ben niet echt iets wijzer geworden.

probleem

.. ik spreek of lees geen braziliaans

.. ik vraag me af of je satellieten na 43w nog wel kunt ontvangen zonder een stuk van de horizon weg te halen

.. er zijn handelaren die abbo's verkopen maar doen dat alleen in combinatie met een complete ontvanger. En daar heb ik er nog een paar van liggen.

Ik heb iets gevonden van TV Globo , GNT Brasil en Sol Musica Portugal maar kom dat weer niet bij lyngsat op de website tegen.

Mag ik jullie kostbare tijd nog eens misbruiken voor wat aanvullende info ?

Het gaat dus om de ontvangst van Braziliaanse TV stations vanuit Nederland. Voor de abbo mag betaald worden, kaarten kunnen misschien via via in Brazilie worden gekocht (de vraag is of het dan ook in europa werkt indien je bv de hispasat gebruikt).

Dank, Dank !

 
Braziliaanse tv vanuit nederland???

Nou, ik heb zeker iets gemist want volgens mij bestaan die niet.

 
Het gaat dus om de ontvangst van Braziliaanse TV stations vanuit Nederland

Neee !!! lees dezelfde zin nu anders !!!

Het gaat dus om het in Nederland ontvangen van Braziliaanse TV zenders (bv. globo int.) via de sat, bv hispasat

 
op 43 west heb je een heel pakket vrij te ontvangen zitten. Is met een 90 cm wok in Nederland goed te zien.

 
Ok :biggrin:

Ik sluit mijn commentaar aan bij die van Satwatcher....

En de hoek ten aanzien van de horizon valt ook nog wel mee.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan