BVA Auctions.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Wie heeft ervaring met deze veiling?  Ikke iig niet, althans nog niet, want voor de test heb ik even geleden een bod geplaatst op een titanium borenset, en ben de hoogste bieder. :stupid: 

Ik heb wel een mail ontvangen van mijn bod, de veiling is gesloten, en ik zie in mijn account dat ik de hoogste bieder ben, maar hoelang duurt het voordat er een bevestiging hier van komt? 

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, want ik heb stiekum toch wel wat leuke dingen gezien.

Grrrr...

Ik heb even niet goed gelezen!  Een bod gedaan en ik was dus de hoogste, maar nu na het ontvangen van de factuur, blijkt dat er een ophaaldag is, 8 september, ik kan dan helaas niet, want op dezelfde tijd heb ik een afspraak met de bank... 

Dus het wordt voor mij iets meer dan ?50,- afrekenen zonder, of iemand zien te zoeken die in de buurt van Budel woont, en voor mij ff het spul ophaalt, en dan opstuurd, tegen door mij betaalde verzendkosten.

Je moet er wat gunstig mee uitvallen, beetje boffen. Want vaak kom je al heel erg snel aan nieuwprijs of een prijsje waaraan je het via marktplaats in de buurt ook kunt krijgen.
Dan dan kun je gaan kijken. Bij zo'n veiling gekocht is zoals het is, niks garantie en je moet er aan denken (gezien de kosten) om ongeveer de helft van je bod erbij te tellen om op de juiste eindprijs uit te komen.

Hopelijk vind je iemand die het even voor je kan oppikken. Misschien ook handig om even erbij te zeggen welke plaats?

Plaatsnaam staat er bij. ;) 

Budel.

hier van uit het zonnige spanje helaas had het graag voor je opgehaald maar is nu toch iets te wijt voor mij rijden vanaf mijn kantoor :cool: :cool: :cool:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan