C+ kaart :groen/grijs, en zwart.

S

satbird

nou hoor ik dat mensen met een groen/grijze kaart een datum update hebben gehad, ik met de zwarte kaart nog niet.

zou dat kunnen betekenen dat er in de zwarte kaart een achterdeur zit, en dat ze daarom nog geen update versturen om de boel voor zich eigen zeker te stellen.

het is maar een gedachte kronkel ;-)
of het is toeval , kan ook.

Ik heb een update tot 30-06-2005 op mijn zwarte c+ kaart, zit in een aston 1.05

precies dat heb ik ook, maar de groen grijze tenminste van degene is tot 30-07-2005

Of zou C+ het niet aandurven de update voor de zwarte kaarten te versturen, en zijn ze bang dat er wat gelogd wordt ;-)

Afwachten tot de 30 ste ;) ;) ;)

;)
Nr.10

Waarom zou c+ zich druk maken alles is ja toch weer zwart en het team is vertroken met de noorder zon.

Delirium

nee joh , ze zijn in duitsland naar een beurs, zondag zijn ze terug en dan zal er misschien iets uit komen.

heb er wel vertrouwen in

bron: chatbox wildcard-administrator

Die updates is wel een verklaring voor, het zijn series kaarten de ene begint met 100 en de ander weer anders, en die zetten ze nooit gelijk aan, en meestal de laatste gekochte serie zetten ze het eerst aan, maar ze komen allemaal aan de beurt.

GR

@aart1944
jammer, zou toch mooi zijn geweest als het anders was

Inderdaad ze waren op de beurs in Keulen waar ik zelf gisteren ook was.

moet ook even zeggen dat ik ook nog geen update heb gehad op mijn cd kaart en dat is echt voor het eerste keer ik kreeg hem tot nu toe altijd op de eerste van de maand

Ze zullen zeker bang zijn dat ze de Wildcard gelijk mee updaten.:biggrin::lol::biggrin:

Ik heb hier op beide "zwarte" kaartjes direct een update gehad... ;)

En e rest van de kaarten hier nog niet, zit nou te wachten op mijn sneyderspas :biggrin: ( geintje) :biggrin:

Hier geen update in de Aston 1.05 Module 901274 Rev 1.1
Nu na 3 dagen de Zwarte kaart in de Sammy met Emu,en zie daar het wonder geschiet na 10 min op 31 Juli.
Vorige maanden wel altijd gelijk op de 1 ste de update met de Aston module,zou deze nu ook aan de balk komen te hangen samen met al die ouwe gold-fun-silver enz.... kaarten?
Anaal+ trekt de truukendoos wel los om zoveel mogelijk dozen op zwart te zetten die niet goed gekeurd door hun zijn volgens mij.

Of heeft het met DE TAMME kaart te maken?

Hoezo zwart????? Ze zijn alleen de updates gefaseerd aan het versturen.

Zodra de wilde kaart weer werkt weten ze gelijk in welke serie ze het moeten zoeken.

En die gaat wel zwart :))

Heb via canaal digitaal site heractivatie net aangevraagd, 04-06-05 om 18.50 uur.
Kaart begint met 100 nummer en deze melding kreeg ik op de site:

Her-activatie van uw smartcard is niet mogelijk. Probeer het later opnieuw of neem contact op met 0900-9323 (? 0,20 p.m.)

Geldklopperij weer of wat?????

Ik heb vanmiddag een heractivatie gedaan via de site en had binnen twee minuten de update en hij staat nu wel op 30-07-'02

Het nummer wat ik invoeren moest was het gehele nummer op de achterzijde wat onder de streepjescode staat.
Ik had er eerst nog en foutje in een 7 met een 2 verwisseld en toen kreeg ik wel een fout melding natuurlijk, maar kon hem alsnog opnieuw invoeren.

Bedankt voor de tip Dustie. ;)

PS Technodad, mijn C+ op de orginele kaart werkt nog steeds, je weet wel.. :)

Zwarte kaart met xcam in een topfield 4000 heb ook net ff via de site van canal digitaal aktievatie aangevraagd.

Ben benieuwd. Ik hoef nu toch geen nieuwe cam te kopen hoop ik.

Originally posted by Big-Henk
Ik heb vanmiddag een heractivatie gedaan via de site en had binnen twee minuten de update en hij staat nu wel op 30-07-'02

Weet niet of je dat wel zo fijn moet vinden 30-07-'02

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan