C+ kaart :groen/grijs, en zwart.

Originally posted by Nummer10
Weet niet of je dat wel zo fijn moet vinden 30-07-'02
;) Nr.10
Gelijk heb je Nr.10. Dan maken we daar maar 31 van hehehe. :)

Originally posted by Big-Henk
Gelijk heb je Nr.10. Dan maken we daar maar 31 van hehehe. :)

En dan heb je nog steeds geen beeld we zijn nl al '05!!!!!!!!!!!!

Hehehe LOL, moet ik ook niet doen bier drinken en tegelijk (na een periode afwezig op het Duckforum) berichtjes gaan schrijven dan krijg je dit soort domme dingen hehehe.

OK ik weet het nu wel hahahaha, ik ben blij dat ik terug ben. ;)
Tjonge wat gaat de tijd snel h?.. :) :)

Gelukkig heb ik na deze update nog steeds beeld op C+ blauw, rood en 16/9 op mijn orginele kaart en dat zonder abbo.
Nee hij is niet bewerkt en is ook niet Wild, maar gewoon orgineel.. :)

Big Henk,

Je bent nog steeds niet afgeslankt zie ik, geeft niet hoor, geniet maar van de geneugten des levens, je kaartje is wel een interessant gegeven/medium, ik vermoed dat je deze gehypnotiseerd hebt, welcome back, hoop nog-/weer eens iets van je te leren hier,

Goka

even zelf een heractivatie via internet gedaan en nu ook op 31-07 met een aston 1.05

Na heractivatie niks aan de hand??????

Nouwwwwww ik weet het nog zo net niet.

Er zijn dus mogelijkheden om alle niet door C+ erkende modulen , receivers uit te sluiten voor keyupdate

Stel je voor

Over een maand worden alleen de door C+ goedgekeurde receivers en mediaguard modulen geupdate en de rest kan gaan shoppen.

Dit is mi toch zorgelijk

en dan nog misschien een tegenvaller, ik denk dat straks de aston CI modules ook hun tijd hebben gehad.

Want waarom heeft C+ deze MEDIAGUARD module uitgebracht:

Officiele Mediaguard Cam
Vanaf Februari 2004 kunt u dus zonder problemen een digitale satellietontvanger van een willekeurig merk met Common Interface Slot (CI) kopen.
Of het nu gaat om een eenvoudige CI ontvanger of een CI ontvanger met harde schijf voor opnamemogelijkheden (PVR); met de originele CanalDigitaal CA-Module in combinatie met een CanalDigitaal smartcard wordt het geheel ondersteund door CanalDigitaal en de helpdesk.
Tot op heden waren er alleen CA-Modules te koop (bv. Aston) welke zonder offici?le Mediaguard licentie werden (en worden) gefabriceerd.
Bij coderingswijzigingen of uitbreidingen op de bestaande coderingen bleken deze CA-Modules niet of met veel problemen de coderingswijzigingen te volgen.
Logisch, deze fabrikanten hebben geen overeenkomst met de 'coderingsleverancier' Mediaguard.

zelf op de website bij freesatshop wordt bij die module al aangegeven dat wanneer je gegarandeerd wilt zijn van C+ ontvangst , dat je geen andere modules moet kopen!!!!

Da's lekker , maar niet heus.

onzin gewoon onzin kost te veel geld voor canaal plus maak je geen zorgen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verklaar waarom ze dan een MEDIAGUARD module hebben uitgebracht.

niet omdat ze dat leuk vinden, maar om controle te hebben!!!

daar kunnen ze wat aan verdienen,aan die aston niet.weet ik van een importeur vandaar.

tuurlijk zullen ze aan zo'n module wel de vinger in de pap hebben, maar om een paar centjes op zo'n module te verdienen is maar bijzaak.

De clu hierachter is dat deze module is te beinvloeden vanuit C+
waarschijnlijk ook nog andere met software te laten voorzien zonder dat je iets ervan merkt.

en dat allemaal , zodat ze hackers het moeilijker kunnen maken

net zoals C+ goedgekeurde bakken destijds

klopt de 1.05 is regio vrij dus dus ook de franse kaarten,de 1.07 niet alleen de nederlandse kaarten vandaar en die verdiensten zijn aardig hoog zeker wat betreft de rechten.

Zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen we zien het eind van de maand wel weer als we nu de update niet gevraagd hadden was het denk ik vanzelf wel goed gekomen maar wij laten ons graag opnaaien dat is mens eigen toch.
En als ik een nieuwe module moet kopen voor cccccccccccccc+ is het gelijk afgelopen zeg ik alles op dan ga ik wel duitse tv kijken en zet er een antenne bij .
WIE WIND ZAAIT ZAL STORM OOGSTEN.

oke, oke ,oke , krijg zowat een hartverzakking toen ik die module op die site zag, maar het zal me niet verbazen in de toekomst.

Originally posted by the matrix
Na heractivatie niks aan de hand??????

Nouwwwwww ik weet het nog zo net niet.

Er zijn dus mogelijkheden om alle niet door C+ erkende modulen , receivers uit te sluiten voor keyupdate

Stel je voor

Over een maand worden alleen de door C+ goedgekeurde receivers en mediaguard modulen geupdate en de rest kan gaan shoppen.

Dit is mi toch zorgelijk

Ja dat zij ik toch ook al in mijn bericht,de Aston kan aan de balk gespiekert worden.
Weer in de knip voor de zoveelste keer dat Anaal weer iets leuks heeft bedacht.
Wat zal de volgende tovertruuk zijn???

Heeft het uitblijven van puls te maken met commercie?

Zouden we na de grote CD kaartwisselzwendel aan de vooravond staan van een nieuwe truc om inkomsten te genereren?
Voor het eerst komt er geen maandelijkse update meer binnen op veel officiele Seca2 kaarten.

Enkele mogelijke redenen voor de veranderde gang van zaken m.b.t. AU canal digitaal:

Puur technische redenen, misschien i.v.m. seca 2 hack.

C.D.kaartjes, waaraan geen set top pakket of basis pakket is gekoppeld niet opwaarderen om deze afnemers die het enorme risico hebben genomen geen dure verzekering van hun kaartje af te sluiten te dwingen een set top of basis pakket aan te schaffen.

Uitsluiten van Aston-cam bezitters van deze AU, om ze te bewegen de eigen cam te kopen. Dit monopolie product wordt dan met een enorme winst verkocht.

Wellicht is deze achterdocht onterecht, maar de gedragingen van deze monopolist (De enige gerechtigde aanbieder van het openbare Nederlandse kanalen pakket via de satelliet) in het verleden, geven aanleiding dit bedrijf uiterst kritisch te blijven volgen. Overigens moet iedereen die vroeger kritiek had op Vivendi zich realiseren dat men van de drup in de regen is terecht gekomen. Nu krijg je te maken met de echte media maffia. (lees de gedragingen van UPC en Mallony maar eens na).
En ga niet zeuren over de verschillende bedrijfsstructuren van digitaal en +, de lijntjes zitten achter de schermen zeer dicht bij elkaar.

vr.gr.
Alex

En wat dacht je hiervan.

Alle kaarten in "vreemde modulen" worden niet geupdated.

Iedereen die een Abootje of settop contractje heeft kan via Internet heractiveren, probleem dus gratis opgelost.

Diegene die geen abootje hebben MOETEN gaan bellen en worden
1) 15-20 maal 70ct/minuut aan de broek
2) alsnog een abootje aangesmeerd.

Truc 77 van C+

Dit lees ik net ook nog eens op: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=128&t=FAQ
Onder: Wat verandert er aan het Set Top Box-pakket?
-------------------
De service van het pakket wordt uitgebreid. In het verleden moesten helaas nog kosten in rekening worden gebracht voor bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing. Dit wordt vanaf nu kosteloos aangeboden. Daarnaast zijn de kosten voor het bellen met de servicelijn verlaagd.

De prijs van dit pakket zal vanaf 1 mei ? 2,50 per maand bedragen. Dit bedrag wordt eenmaal per jaar ge?ncasseerd ? ? 29,95.
-----------------

Die passen de prijzen ook maar aan (en steeds vaker) wanneer het hun maar uitkomt.

Ik weet niet of dit al eerder is besproken op het forum, ik ben tijdje weg geweest, als dat zo is mijn excuus voor het opnieuw oprakelen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan