Canal Digitaal Satelliet: VOOM HD en JimJam nieuw; Private Spice exit

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
De van oorsprong Amerikaanse HDTV-zender VOOM HD zal per 2 juni (onder voorbehoud) worden aangeboden door Canal Digitaal Satelliet op de Astra 23,5 Oost positie als onderdeel van het HDTV-pakket dat voortaan alleen tegen betaling beschikbaar is.

Nederland 1 HD zal van 7 juni tot 24 augustus met de Olympische Spelen en het EK Voetbal in HDTV te zien zijn - net als via de kabel. Via Canal Digitaal Satelliet hoeft hiervoor geen extra abonnement te worden afgenomen.

De kinderzender JimJam (van Liberty Global’s ChelloMedia) zal per 2 juni deel uitmaken van het zogeheten ‘familiepakket’.

Canal Digitaal Satelliet heeft tevens bekend gemaakt dat de ‘harde’ erotische 24 uurs-zender Private Spice per 15 juli 2008 niet langer via de Nederlandse satellietoperator te zien zal zijn. De zender is tot nu toe onderdeel van het zogeheten ‘entertainment’ pakket. Private Spice, die in handen is van Playboy TV International en een samenwerking is met Private Media Group, blijft wel via Digitenne van KPN en de Nederlandse kabelaars beschikbaar.

Volgens Canal Digitaal Satelliet is het een beslissing van de harde erotische zender zelf om niet langer via Canal Digitaal Satelliet uit te zenden. De softerotische zender Playboy TV zelve - die sinds enige maanden via de Astra 23,5 Oost te zien is . blijft wel beschikbaar.

‘Harde’ erotiek blijft via Dorcel TV (23-05 uur) en Hustler TV (24 uur per dag) beschikbaar via Canal Digitaal Satelliet in het zogeheten entertainmentpakket.

Overigens zal de komende maand via het zogeheten etalagekanaal op de Astra 23,5 Oost positie de muzikale zender Lite TV (van o.a. Vranz van Maaren en Robert Herder) te zien zijn met softpop gericht op vrouwen. Thans is hier nog History Channel te zien.

Bron: Dutchmedia

Nou BT je kan je ABO wel opzeggen je favo zender gaat er vanaf.
Wat nu gaat de prijs van dat pakket nu ook omlaag als je Spice eraf haalt kan je hustler en dorcel er ook wel vanaf halen volgens mij kijkt daar niemand naar.

Ben ik blij dat ik per juni terug ga naar het basispakket ipv erotiek pakket :)

kan je hustler en dorcel er ook wel vanaf halen volgens mij kijkt daar niemand naar.
Natuurlijk kijkt daar niemand naar, ik ook niet, er kijkt toch immers ook niemand naar sexview, mct, freex enzo? Wij zijn allen nette mensen.:biggrin:

Ik wilde gister sinds lange tijd weer eens naar Film 1.2 kijken en trof meteen weer een Gay film (is dus ook niet meer wat het was :biggrin: ), dus toch maar naar Dorcel overgeschakeld.. Pffff, maar normaal BT kijk ik daar niet naar, je hebt gelijk...... :biggrin:

In dit geval was het puur overmacht Big-Henk, da's heel begrijpelijk en dat blijkt uit wel uit je relaas. Ik heb dat probleem vrijwel dagelijks dat ik wegens overmacht bepaalde zenders moet opzetten waar ik normaliter nooit naar kijk.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik ben dit ook niet gewend, vandaar.. Ik kijk nu sinds een week gratis vanwege het gouden kaartje en heb ineens zenders waarvan ik niet wist wat die inhouden.
Zo had ik ineens Dorcel, wist ik veel wat dat was, mijn vrouwtje keek al meteen sjagerijnig toen ik dat opzette en aankomen met "dat het informatief is" werkt bij haar ook al niet.. Trapt ze niet in.. :biggrin:

Nee daar trapt ze zeker niet in, maar je moet ook zeggen dat je dat opgedrongen is door Canal Digitaal want eerst had je dat niet, dat zijn die vieze gozers met hun gouden kaartje die je die vuiligheid door de strot willen duwen.

Zo moet je dat brengen.:biggrin::biggrin:

Waar vind je die zenders sexview , dorcel enz
Ik heb deze nog noooooiiiit gezien :biggrin::biggrin::biggrin:

Waar je die vindt? Zou ik zo niet weten Luca, ik heb er nog noooooiiitt naar gezocht.:biggrin::biggrin:

Ik download altijd een frequentielijst en daar schijnen ze al in te zitten.;)

Ik wil heel graag kijken naar sexview. Kom ik gewoon vooruit. (stelletje ....) :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar ik krijg geen beeld.

:(
Nr.10

Tja Nummer10 wij zijn nette mensen zoeken niet naar die programma's ze komen toevallig voorbij.
En als ze dan voorbij komen en we hebben beeld dan is dat puur informatief en werpen wij een blik op dat scherm.

BIG Henk jij hebt het zelfde probleem als ik mijn vrouw is precies het zelfde ze snappen niet dat het allemaal pure informatie is.

Je hebt gelijk Wizz, krijg hier meteen weer te horen.. "Moet dan nou?" terwijl ie er nog maar twee seconden op stond..
Wij doen hier ook nooit aan sex, hebben wel kinderen maar sex doen we niet aan, want we zijn nette mensen.. :biggrin:

Ik ken dat, ik hou daar ook niet van. Die kinderen zijn geheid van in de huwelijksnacht of een later tijdstip, want op een gegeven moment moet je wel sex hebben, niet omdat je daar zin in hebt, maarja, die vrouwen willen perse kinderen en dan moet je op een gegeven moment wel toegeven anders worden ze lastig.:biggrin:

Black Tiger;191314 zei:
Die kinderen zijn geheid van in de huwelijksnacht of een later tijdstip:biggrin:

Moet dan wel een ander tijdstip zijn geweest, want ik heb nog nooit een huwelijksnacht gehad.
Ik ben na al die jaren nog steeds niet met haar getrouwd en een melkboer komt hier al jaren niet meer..
Of of? Ze is vreemd gegaan, al zegt ze dat dat niet zo is, maar ik heb van het weekend de film Moordwijven gezien (niet op Canaldigitaal hoor, want die zenden nog steeds oude films en herhalingen uit ;) ) en dan zie je ineens een hele andere kant van vrouwen.. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan