canal digitaal voor buitenlanders

D

dreamboy

Als niet-nederlander is het onmogelijk om je te abonneren op canal digitaal. Is er een andere oplossing om toch een kaart te bekomen voor canal digitaal zodat ik legaal naar de nederlandse zenders kan kijken?

je moet iemand vinden met een postadres in Nederland waar je je abbonement kan afsluiten.

merDe
{editted by duckteam}

stel, ik ken iemand in nederland die zo'n kaart wil aanschaffen. Wie moet dan de maandelijkse betaling doen, komt dat dan van zijn rekening of kan ik dat vanuit het buitenland doen. Moet de kaart bij hem geaktiveerd worden of kan dit bij mij gebeuren?

Officieel mag je met een canal+ kaart niet eens in het buitenland kijken slaat nergens op maar is wel waar.Mensen die bijvoorbeeld een caravan hebben en in spanje op een camping staan mogen eigenlijk niet kijken met hun kaartje.Ik denk bij mijn eigen of je nu hier kijkt of daar wat maakt dat nou eigenlijk uit,??n europa weet je wel maar dat gaat blijkbaar niet op voor canal+.

de betaling kan van elke willekeurige plaats ter wereld geschieden [alleen je abo nummer vermelden.] Heb meerdere malen vanaf diverse buitenlandes rekeningen betaald dus dat moet lukken.
En een beetje dealer plaatst het kaartje in een reciever en geeft je een bakkie pleur, ff wachten en klaar is klara.

Groeten van Maison

hallo mede belg,

Tja ik deel je probleem, doordat we afgelegen liggen kunnen wij geen kabel krijgen, tenzij we een 3750 of meer euro ophoesten hiervoor hebben wij een humax 5400z aangeschaft vorig jaar.

Ik ben een tijdje weg geweest, doordat we in een bosrijke omgeving wonen hebben in de zomerperiode geen ontvangst,

Echter nu met het vallen van de bladeren wordt onze schotel wakker en komen we tot de ondekking dat onze winterontspanning wordt afgepakt.

Geen leuke zaak voor (werkende) mensen en zoals je al zei met ons wordt geen rekening gehouden en het is niet van willen dat we dat doen maar van moeten, een mens heeft toch recht op ontspanning ? niet ?

Ik wil de mensen van het duckteam wel danken voor de ontspanning die we hebben gehad, zij kunnen er immers niet aan doen dat er enkele van de rijke .... nog meer geld willen en geen rekening houden met de rest.

Hopelijk wil er mij iemand verder helpen en mijn zoektocht naar het verwijderde zodat ik terug een beetje ontspanning heb.

alvast bedankt, ik hoop op wat steun van onze nederlandse buren.

groetjes voor iedereen behalve de ....

Mischien is bovenstaande postings ook voor duck en de leden een goed idee om dit eens politiek bespreekbaar te gaan maken ik wil pw als abo dus wie weet ...

Oef, dan gaat PW er misschien nog wel bovenop komen, want ook ik wil een officieel PW abonnement en bij onze users op Satfun is er langer geleden over gesproken eens en waren er ook tientallen die meteen hun abo C+ zouden omruilen voor een PW abo.

Er is zelfs een moment geweest waarbij op een gegeven moment een winkel in Limburg ergens (als ik het me goed herinner) PW abo's zou gaan verkopen, legaal dus.
Op het laatste moment is dat niet doorgegaan.
Het zou kunnen dat dit iets te maken heeft met uitzendrechten en rechten die op de films betaald moeten worden per land etc. Precies weet ik het helaas ook niet maar het zou zeer welkom zijn als er een PW distributiepunt in NL zou komen.

Voor zover de eendjes weten, wordt er op europees niveau gesproken over nieuwe/andere wetgeving. De discussie gaat om hetgeen nu gebeurd (abo's alleen in bep. landen) te verbieden. Dat zou nl. in strijd zijn met de 'europese vrijheden'.

Eiiiinnnndelijk. Zou inderdaad eens tijd worden dan zeg. Hopelijk krijgen ze dat er doorheen.

Er worden nu al allerlei zaken verboden vanwege onder de Europese wetgeving die "vrij handelsverkeer" zoals het dan genoemd wordt, mogelijk maken.
Velen hebben al eerder gezegd 1 Europa, 1 Munt dan ook vrije keuze voor provider.

Er zullen velen blij zijn, waaronder ook ouderen die in Spanje overwinteren bijv. en andere Nederlanders in het buitenland, dat ze daar misschien ook de mogelijkheid krijgen om naar eigen landszenders te kijken buiten alleen BVN.
Ik hoop echt dat de Europese raad hier positief over gaat stemmen en dat ook die handel vrij gegeven zal worden zodat je vrij kunt kiezen welk abo je wenst te nemen.

bij deze vraag ik of er iemand als donor wil functioneren om een officieel abonnement aan te vragen voor mij. Uiteraard mits vergoeding.

Is het dan niet mogelijk om in Belgi? een canal+ abo te nemen.Tjonge jonge, die gasten van canal+moeten zich schamen dat dat niet mogelijk is.

@sandokan: dat gaat wel maar enkel voor een abo op de kabelversie van C-.

voor onze buitenlandse kijkers is er toch geen probleem de gouwe ouwe filmzenders uit het top pakket gaan op ird2,de rest van het nl.standaardpakket blijft ird1 omdat iedereen toch een abbo heeft op dit pakket 15 pleurotjes ,dus als je in het buitenland wil kijken kan dit gewoon er blijven immers 11 zenders over.en voor films blijft de videotheek over of wacht 3 a 4 maandet dan zijn ze te zien op de free to air zenders

ik zie dat ik nu ook nog maar 7 postings heb gedaan :))))
ik heb hier nog nooit om een file gevraagt ;-> ik krijg ze automatisch als ik op de A12 naar mijn werk rijd

ik denk dat je het niet goed begrijpt: wij kunnen HELEMAAL NIET kijken naar canal digitaal nederland. Wij KUNNEN NIET op een legale wijze een abonnement nemen op jullie cana digitaal zonder dat iemand voor ons een abonnement wil aanschaffen en laten activeren.

ik wil alleen zeggen dat ik het niet betreur dat de c+R enB eraf vallen en wat het abbo betreft ik wil ook liever een premiere abbo dan c+ maar dat gaat nu eenmaal niet .Het zij zo

Bespaar je de moeite. Wishful thinking dat canaal digitaal meeleest hier en dan ook nog eens de moeite zal nemen iets bij te dragen aan de ??nwording van de EU.
Een beetje hobbyisten bedreigen en dan in hun broek zeiken van het lachen als ze zien wat er gebeurt, dat kunnen ze wel.

Oh en als je 100 posts hebt dan ben je nu pas duckvriend hahaha nou geweldig.
Ze hebben mij geleerd dat als anderen je vriend noemen je heel erg op moet passen. ;)

Satslope.... waar ben je nu de laatste dagen mee bezig ????

Laten we het gewoon bij het onderwerp houden en als je echt iets tegen iemand wil zeggen je dan de optie PM neemt. Je laat je zo wel van je minste kant zien.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan