S
Satslope
Ik vraag me af waar jullie mee bezig zijn.
Overigens is dat duck vriend lachwekkend bedoeld, maar ik weet uit eerdere confrontaties dat jij nogal lange tenen hebt en graag iemand openlijk op zijn nummer probeert te zetten. Dat had je ook via PM kunnen doen natuurlijk dus hierbij leg ik jouw
ge*** naast me neer. (is er een smiley voor ene oor in ..???)
(editje: ik zie dat we ineens weer "vrienden"zijn van duck )
Om even on topic te blijven: Canaal digitaal heeft nooit laten blijken dat ze voorstander zijn van televisie over de grenzen, of dat een nederlander (of nederlands sprekende) een abonnement zou kunnen afsluiten op een legale manier.
Dus vanaf zijn/haar adres in vlaanderen/spanje/etc.
Zij verschuilen zich achter "dat mogen we niet"
Terwijl ze best veel macht hebben
Mochten ze per ongeluk toch meelezen: er zijn een aantal mensen die heeel graag abonnee willen worden... joehoe...
Doe zoals de zwitsers: kopietje paspoort opsturen en rijden.....
Overigens is dat duck vriend lachwekkend bedoeld, maar ik weet uit eerdere confrontaties dat jij nogal lange tenen hebt en graag iemand openlijk op zijn nummer probeert te zetten. Dat had je ook via PM kunnen doen natuurlijk dus hierbij leg ik jouw
ge*** naast me neer. (is er een smiley voor ene oor in ..???)
(editje: ik zie dat we ineens weer "vrienden"zijn van duck )
Om even on topic te blijven: Canaal digitaal heeft nooit laten blijken dat ze voorstander zijn van televisie over de grenzen, of dat een nederlander (of nederlands sprekende) een abonnement zou kunnen afsluiten op een legale manier.
Dus vanaf zijn/haar adres in vlaanderen/spanje/etc.
Zij verschuilen zich achter "dat mogen we niet"
Terwijl ze best veel macht hebben
Mochten ze per ongeluk toch meelezen: er zijn een aantal mensen die heeel graag abonnee willen worden... joehoe...
Doe zoals de zwitsers: kopietje paspoort opsturen en rijden.....