Vakantie niet goed geweest ?
Ben je je ineens bewust van je eigen leeftijd ?
Rustig aan man !
Denk aan je hart.
Telfort heeft C+ helemaal niet overgenomen, hoe kom je daar nou toch bij.
Greenfield heeft C+ overgenomen en niemand heeft ooit iets gezegd dat die bedrijven samengevoegd gaan worden.
Die gasten houden de bedrijven lekker vast, gooien er een paar reorganisaties overheen en verkopen ze dan weer voor goed geld.
Als er in een andere thread over geld gekletst word, hier gaat het echt alleen maar om geld.
Niet om klanten helpen met een betere service.
Niet om te investeren in een dure coderings techniek.
Wel kan het zo zijn dat je eerst het aangeboden pakket interessanter moet maken om later meer geld met je aanwinst te kunnen verdienen.
En in ieder geval moet je aangeven dat je dat wil doen zodat er interesse gewekt word.
Dat is het spelletje waar het cluppie Greenfield goed in wil zijn.
Wil je meedoen?
Zie dat je aandelen Greenfield te pakken krijgt.
Deel je mee in de winst.
Dacht je dat je straks alleen nog maar kan kijken met je telfort pre pay kaartje ofzo ?
Er is helemaal niets wat die bedrijven met elkaar verbindt dan de eigenaar ervan.
Greenfield heeft wel andere bedrijven overgenomen die wat doen met productie van programma's aldus de oorsponkelijke tekst.
Het zou EVENTUEEL kunnen zijn dat ze daar wat mee gaan doen.
(ik ben geen betrouwbare bron dus houd me er niet aan he !)
Je hebt zelf in de kop van deze thread gesteld dat telfort C+ overneemt.
Terwijl telfort door het oorspronkelijke artikel werd gebruikt om aan te geven waar we mogelijkerwijze toch vaker van Greenfield gehoord hebben.
That's it.
Take it easy joh.
Reageer niet zo opgewonden he, laat het ff bezinken.
Al wat ik wil doen hier is de vraag (of opmerking) van iemand die nog een tijdje in het verleden zit beatwoorden met wat ik denk te weten.