canal plus open

Ik snap persoonlijk niet dat er steeds topics worden geopend dat een of ander gewild pakket open zou zijn en dat het dan steeds niet zou is. Ik heb er eerder ook al es een opmerking over gemaakt want het zijn hier steeds dezelfde mensen die dit doen.

En geen gasten met 1 posting op hun naam maar gasten die al wat langer rondlopen. Is het aandacht trekkerij ofzo?

Bedankt voor het bin-filetje,, het werkt prima.... ;-)
Begrijp je standpunt, maar jij weet wel beter,
laat de beste jongen maar gaar koken...

Laten we nou allemaal eens eerlijk zijn: C+ is nou een jaar dicht en Rood/Blauw een half jaartje. Zijn er wel mensen die het gemist hebben? Ik in ieder geval niet. Zo bijzonder is en was het nou ook weer niet. Wat DVD's huren, kopen of branden is goedkoper en van betere kwaliteit. D+ open vind ik leuker dan C+ open....

Sorry maar er wordt afgeweken van de bedoeling van deze topic we gaan er teveel bijhalen dat is niet de bedoeling.
De vraag ging eigenlijk over het testen van files die in een upload site stonden en of deze files al getest waren..

Mijn antwoord was gewoon test zelf de files die je vindt en werkt het niet of sloop je iets tja dat is pech, maar ook de hobby....

Of C+ nu wel of niet gemist wordt daar gaat het niet om het gaat erom en dat is de hobby om het open te krijgen........

Dat is voor mij ook nog steeds de hobby het uitproberen van programmatjes en het uit proberen van filetjes!

En ja gaat er dan eens iets kapot jammer dan, dat is de hobby.

En of er nou wel of niks uitgezonden wordt op c+, ik vindt het gewoon een leuke hobby om hier mee bezig te zijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan