- Lid sinds
- 22 dec 2003
- Berichten
- 1.542
- Waarderingsscore
- 3
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 59
De afgelopen jaren heeft een deel van de Canal Digitaal klanten gratis naar het zenderaanbod van CanalDigitaal kunnen kijken. Deze service zullen wij per 1 mei niet voortzetten. Voor nieuwe klanten is deze service al in oktober 2005 gestopt.
Om van CanalDigitaal te kunnen blijven genieten vragen we de klant een abonnement af te sluiten op het Set Top Box-pakket. Met dit pakket ontvangt de abonnee, naast zijn huidige zenderaanbod, een verzekering op de smartcard (bij diefstal of defect), korting op de telefonische servicelijn en is de klant verzekerd van de jaarlijkse herregistratie van zijn smartcard.
Canal Digitaal zal de komende weken de klanten die het vooralsnog betreft per brief informeren over deze wijziging.
Welke klanten krijgen deze brief?
Alle klanten van CanalDigitaal met maximaal ??n smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is.
Wat staat er in de brief?
- Klanten worden ge?nformeerd dat CanalDigitaal met ingang van 1 mei 2006 een vergoeding gaat vragen voor haar dienstverlening.
- Klanten hebben de keuze uit het Set Top Box pakket voor EUR 29,95 per jaar of een ander abonnement van CanalDigitaal.
- Kiest de klant voor een ander abonnement (Basis of hoger) dan kijkt de klant de eerste maand gratis.
Welke klanten betreft het niet?
- Alle klanten van CanalDigitaal die in 2005 meegedaan hebben aan de Irdeto1 kaartwissel en gekozen hebben voor een smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is
- Alle klanten van CanalDigitaal die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, waaronder ??n of meerdere smartcards waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is
Wat kunnen de klanten die nu geen brief ontvangen in de toekomst verwachten?
- Klanten die hebben meegedaan aan de Irdeto1 kaartwissel kunnen minimaal 1 jaar gratis naar het Standaard pakket kijken. Na dit jaar krijgen deze klanten de mogelijkheid om - tegen de dan geldende tarieven - het Set Top Box-pakket of een ander abonnement te nemen. Het alternatief is dat het aanbod beperkt wordt tot alleen de Nederland 1,2 en 3 en de free-to-air zenders. Deze klanten ontvangen hierover automatisch bericht.
- Klanten die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, ontvangen op termijn per brief een aanbieding van CanalDigitaal om tegen gereduceerd tarief het Set Top Box-pakket op meerdere kaarten aan te schaffen.
De beperking van het gratis Standaard pakket tot Nederland 1,2 en 3 en de 'free to air' zenders per 1 mei 2006 geldt alleen voor klanten die binnenkort een brief ontvangen van CanalDigitaal en besluiten om geen abonnement bij CanalDigitaal af te sluiten.
Ontvangt een klant geen brief, bijvoorbeeld omdat zijn adresgegevens niet juist vermeld staan bij CanalDigitaal? Verwijs de klant dan direct door naar de speciale webpagina http://www.canaldigitaal.nl/zenderbehoud. Met het smartcardnummer en de (oude!) adresgegevens kan de klant de kaart alsnog activeren.
Wij zullen u in de toekomst middels deze dealernieuwsbrief op de hoogte houden van de verdere stappen in de uitfasering van het uitgebreide gratis Standaard pakket.
Met vriendelijke groet,
CanalDigitaal B.V.
Om van CanalDigitaal te kunnen blijven genieten vragen we de klant een abonnement af te sluiten op het Set Top Box-pakket. Met dit pakket ontvangt de abonnee, naast zijn huidige zenderaanbod, een verzekering op de smartcard (bij diefstal of defect), korting op de telefonische servicelijn en is de klant verzekerd van de jaarlijkse herregistratie van zijn smartcard.
Canal Digitaal zal de komende weken de klanten die het vooralsnog betreft per brief informeren over deze wijziging.
Welke klanten krijgen deze brief?
Alle klanten van CanalDigitaal met maximaal ??n smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is.
Wat staat er in de brief?
- Klanten worden ge?nformeerd dat CanalDigitaal met ingang van 1 mei 2006 een vergoeding gaat vragen voor haar dienstverlening.
- Klanten hebben de keuze uit het Set Top Box pakket voor EUR 29,95 per jaar of een ander abonnement van CanalDigitaal.
- Kiest de klant voor een ander abonnement (Basis of hoger) dan kijkt de klant de eerste maand gratis.
Welke klanten betreft het niet?
- Alle klanten van CanalDigitaal die in 2005 meegedaan hebben aan de Irdeto1 kaartwissel en gekozen hebben voor een smartcard waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is
- Alle klanten van CanalDigitaal die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, waaronder ??n of meerdere smartcards waarop het gratis Standaard pakket geactiveerd is
Wat kunnen de klanten die nu geen brief ontvangen in de toekomst verwachten?
- Klanten die hebben meegedaan aan de Irdeto1 kaartwissel kunnen minimaal 1 jaar gratis naar het Standaard pakket kijken. Na dit jaar krijgen deze klanten de mogelijkheid om - tegen de dan geldende tarieven - het Set Top Box-pakket of een ander abonnement te nemen. Het alternatief is dat het aanbod beperkt wordt tot alleen de Nederland 1,2 en 3 en de free-to-air zenders. Deze klanten ontvangen hierover automatisch bericht.
- Klanten die meerdere smartcards op hetzelfde huisadres geregistreerd hebben staan, ontvangen op termijn per brief een aanbieding van CanalDigitaal om tegen gereduceerd tarief het Set Top Box-pakket op meerdere kaarten aan te schaffen.
De beperking van het gratis Standaard pakket tot Nederland 1,2 en 3 en de 'free to air' zenders per 1 mei 2006 geldt alleen voor klanten die binnenkort een brief ontvangen van CanalDigitaal en besluiten om geen abonnement bij CanalDigitaal af te sluiten.
Ontvangt een klant geen brief, bijvoorbeeld omdat zijn adresgegevens niet juist vermeld staan bij CanalDigitaal? Verwijs de klant dan direct door naar de speciale webpagina http://www.canaldigitaal.nl/zenderbehoud. Met het smartcardnummer en de (oude!) adresgegevens kan de klant de kaart alsnog activeren.
Wij zullen u in de toekomst middels deze dealernieuwsbrief op de hoogte houden van de verdere stappen in de uitfasering van het uitgebreide gratis Standaard pakket.
Met vriendelijke groet,
CanalDigitaal B.V.