Cardw****ter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag per mail een vraagje gesteld en binnen twee uur netjes een antwoord gekregen.

Weet ik genoeg dan zijn het gewon oplichters Ik heb ze aangetekend een kapotte module gestuurd en die halen ze gewoon niet op van het postkantoor ik ga er werk van maken.

Oplichters,, je kan zeggen wat je wilt,, maar dat is Cartwriter echt niet hoor,, als er een is die afspraken nakomt en weet wat service is dan zijn zij het wel.

Je mocht willen dat je in elke andere zaak zo behandeld werd als bij hun,, gewoon een perfecte zaak.

Weet ik, neem ik dan ook terug ben in het verleden prima door ze geholpen vraag mij echter af waarom er nu al een week mijn pakket op het postkantoor op hun locatie ligt en ze niet reageren op email vragen van mijn kant. Ga ze morgen ff bellen.

Ze werken maar met zijn tween daar (echtpaar) en als ze dan op vacantie zijn kunnen ze moeilijk wat ophalen.

Weet niet of ze dat op hun site hadden gezet maar had wel dit soort threats kunnen voorkomen.

PS nu de rust is teruggekeerd kom ik weer wat vaker buurten en posten

Het zijn geen Oplichters.

Geachte heer,

Uw betaling is ontvangen, waarvoor onze dank. Uw bestelling wordt vandaag naar u verzonden.

met vriendelijke groet,
CardWriter BV

ik moet wil lang wachten op mijn besteling

Originally posted by hudson hawk
Weet ik, neem ik dan ook terug ben in het verleden prima door ze geholpen vraag mij echter af waarom er nu al een week mijn pakket op het postkantoor op hun locatie ligt en ze niet reageren op email vragen van mijn kant. Ga ze morgen ff bellen.

Had een week geleden een vraag gesteld en toevallig kreeg ik op 12-2-2004 rond 17:30 uur een email van CW.
Misschien krijg jij ook wel mail een dezer uren.

@hudson hawk

godallemachtig wat een gezeik weer zeg als je je verveelt dan ga je toch ook overal over zeiken, ga nou eerst eens bij de persoon in kwestie vragen voordat je hier gaat lopen zeiken...... wie weet zijn ze wel ergens naar toe om te zorgen dat jij straks nog goedkoper dingen kunt kopen..... ga je dan ook een posting doen dat je er weer goedkoper hebt kunnen kopen.....

ik vind dat ik bij de HEMA niet netjes geholpen word want ik wil een mes en een vork bij mijn rookworst en die krijg ik niet nu ga ik het heeeeeeel internet over om te zeiken over de HEMA, man doe eens normaal iedereen is erg tevreden over CW en jij blijft zeiken, zou het ook aan jou liggen

eerst nadenken dan posten

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat men een weekje weg was. Een en ander wordt z.s.m. weer opgenomen.
Mocht je geen bericht krijgen, stuur dan evt. nog een tweede emailtje of bel ze even.

Hou er wel even rekening mee, dat ze enorm veel email krijgen en dat dus op die manier ook eventjes mag duren voordat je je na een week door alle post, email en faxen hebt doorgewerkt.

Het zijn zeker geen oplichters en als er een aangetekend stuk ligt zal dat waarschijnlijk zaterdag of maandag worden opgehaald en verder afgehandeld.

En daarmee sluiten we deze thread, even geduld hebben is af en toe ook nodig, zoals hier al iemand zei, ze zijn maar met z'n twee?n dus ff geduld, komt wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan