Carnaval 2018, alle 300. Wie helpt er mee om ze naar binnen te slurpen???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
684
Punten
113
Leeftijd
59
klik

Nou nog even uitzoeken hoe deze collectie in 1 keer naar binnen te slurpen is. :biggrin:

Hangslotje, waar ben je???? ;)

Hey Freggel
:pfff: Ik ben niet zo op zulke muziek he..............

Maareuh, special voor jou heb ik de moeite genomen:
https://wetransfer.com/downloads/a3ca78eda0fa3233ea72973f2feaf17620180415150402/7e229725fadfe76d8428e9747944a2c320180415150403/315d3b

Sterkte ermee :jow:

Thanks!!!  :klappen: :klappen: :klappen:

Jammer, het zijn de mp3's, ik doelde eigenlijk op de videoclips ( zonder reclame) ;) 

Ah, ok, videoclips dan: ruim 16 gig!

https://fil.email/SH6hd312?&showconfirmation=true

Maakt niet uit de Nas moet vol, mp3 heb ik al meer dan genoeg, ben videoclips aan het verzamelen, niet alleen dit, maar ook van de jaren 80/90/00. :biggrin: 

Alleen jij moet mij met de BBQ eens uitleggen hoe jij deze clips naar binnen hebt geslurpt. ;)

Zo, en nou hebben we er eentje een paar dagen aan het werk gehouden, hmmmmzzzz, wat gaan we nou verzinnen? 

Een paar mooie badjufvrouwtjes voor de bediening bij de komende BBQ-s? 

Maar dan moet onze badmeester wakker worden, Nummer 10 waar ben je? 

En ohja FELICITATIEMAN, vergeet de verjaardagen niet!!!

Maar dankzij Hangslot is mijn collectie weer wat groter, en ik zal hem wel eens leren om deze muziek te gaan genieten, Super Tuesday ...

freggel1 zei:
Alleen jij moet mij met de BBQ eens uitleggen hoe jij deze clips naar binnen hebt geslurpt. ;)

Dat is niet zo moeilijk, 4k videodownloader is het programma die dat voor mij doet, in combinatie met een hele snelle internetaansluiting, fluitje van een cent :jow:

Dan gaan we dat eens opzoeken @Hangslot. ;)

Heb jij een licentiesleutel @Hangslot?

Ikke nu dus wel, want ik zie zoveel mooie afspeellijsten bij Yoeptoep dat ik aan een grotere Nas moet gaan denken of een XXL terabyte hd. :biggrin:
En dat voor 3 jaar een kleine ?,15,-.
Thanks 4 the tip, ik heb weer iets te doen na de dagelijkse job....

Laat ik maar eens beginnen met de top 500 van het foute uur!

klik

Ja inderdaad erg mooi, maar als je nog meer van deze dingen hebt, kwak het even hier op het forum weg. ;)

Ik ga nou lekker beginnen aan de hits uit 2017 en terug...

Godnondedju, we slurpen er op los, en afgelopen weekend de pc buiten verbonden met de Nas, en via het groot scherm lekker clips zitten te kijken... 

Nou heb ik nog zo'n kast liggen waar 8 monitors aan kunnen, dus dat wordt ook nog iets om mee te gaan spelen, overal clippies. :biggrin:  Maar ik kom wel een stuk of 6 schermen en lange kabels te kort, dus als iemand nog iets heeft liggen/staan? U zijt wellekome!!!

Alleen als er met de BBQ die er weer aan zit te komen een paar handige en sterke mannen zijn moet de voorkant van het scherm eens bekeken worden, want er zitten een paar stukjes tape oid in het beeld? 

Nou weer lekker De top 40 2000/2016 naar binnen hengelen. :jow: 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan