Met een NAS werken is wel een optie en mooi als dat goed werkt, maar dan moet je wel een NAS hebben die dat ondersteund en ook goede kwaliteit aflevert.
Er zijn er verschillenden waarbij het niet lukt of waarbij de opnames stotterend worden opgenomen op de NAS. Dus dat zal een beetje verschillen per merk/type.
Welk merk/type NAS heb jij?
De lichte brandlucht bij nieuwe apparatuur is mij ook bekend, als er dan niets warm wordt is er niets aan de hand, dit was inderdaad 1 persoon, alleen van dat warm of heet worden kwam ik er meerdere tegen.
Nu zien we echter ook commentaar van meerdere gebruikers die daar geen last van hebben. Dan hebben die paar die daar wel last van hebben vermoedelijk het apparaat ergens verkeerd staan waardoor het onvoldoende koeling krijgt, of iets anders er bovenop of eronder ofzo.
Momenteel staat hier een VU+Duo in testopstelling en die gaat als een trein. Met name de backup/restore mogelijkheid is erg handig.
Met een beetje geluk komt er een Xtrend ET9000 deze kant op en da's precies hetzelfde als de Clarke-Tech ET9000 dus mijn nieuwsgierigheid groeit met de dag.