Conax en zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt wel mee hoor, Als je meer wilt weten moet je gewoon goed zoeken.

Begin eens met Google, dan als zoekwoorden Keyteam en aladin intypen, en dan goed lezen.

Grtz Hangslot

Ik snap niet waarover die topic gaat , of wat de bedoeling er van is . En als ik denk waar het naar toe leid ,vind ik het maar erg slapjes.

Originally posted by BiG_G
Voor sommige mensen moet ook alles voorgekouwd worden....

Niet alleen dat maar ook net zoals bij de vogels in de bek gespuwd worden.

Van mij mag dit draadje gesloten worden want denk dat het de mensen wel duidelijk is geworden altans dat hoop ik.
Want je hebt mensen en fietsbellen of was het nou een koe bel .

Astalavista baby.

ZOU ..pluto nu al vragen om draatjes te sluiten?en je bent nog
geen 4weken bij ons,maar laat we niet vergeten dat wij allemaal
beginners zijn geweest

Beginner geweest.................. ?

Nou, in heel veel opzichten ben ik nog steeds een beginner.
Maar net als met lekkere vla, probeer ik ook hier de laatste restjes op te slurpen.

(hoewel dat soms niet meevalt, sommigen zijn wel erg geheimzinnig aan het doen)

LePasta
die ook gewoon z'n radardetector blijft gebruiken !

Gelukkig hebben we de site van rat2002 nog
daar komt het volgende week allemaal te staan

Gelukkig ben ik ook ooit eens beginner geweest, en in sommige opzichten ben ik dat nog steeds, omdat de wereld nog steeds doordraaid....

Maar het valt mij wel op dat de meeste beginners, aan het zeuren zijn, Als kleine kinderen om een lollie.

Kom op, mannen, geduld is een schone zaak...

En geheimzinnigheid wil nog niet zeggen dat die personen ook wat hebben!, Kijk er maar gewoon een beetje langs heen, en houdt het gezellig hier...

GR Fred.

Ja dat vind ik nou ook Twilight,, this pas maandag dus nog een paar daagjes wachten en dan is het volgende week.

Er is alleen maar een zeer belangrijk stukje tekst bij vergeten ,de jaartal . Eens raden 2007!!!!!!!

Ook ik leer elke dag bij vraag veel zoek veel op en dat is zo mooi van deze hobby

2004 seca via conax irdeto nagra love it

Removed by Luxsat

ja het is wat hoor ik vind we moeten blijven zeuren anders is er niks meer te doen hier en ik word erg ongeduldig de 17 e dit jaar deze maand of niet rat maar een probleem heb ik al ik heb een humax. op de site van boven genoemde r## zou zijn einduitslag niet goed uitpakken voor de h#### dus nog een paar nachtjes slapen.

ps er is genoeg te vinden op het web op verschilende site zoals
#################################################################################################################geintje mag niet he

Nou mijn eerste reply en als ik het zo allemaal leest zal dit verloopig wel de laatste zijn.

Het begint op deze board net zo als het board van het GADVER4all ook slap gelul te worden.

Als er een is die weet hoe het moet ben ik bereid om deze persoon zelfs in loondienst te nemen.
Zodat wij het dan op internet kunnen zetten, het lijkt wel dat men te bang is om de woorden seca2 en irdeto2 in de mond te nemen.

Ik zeg jullie dat ik de de lef heb om het wel op internet te zetten (als ik de file in bezit zou hebben).
Het is voor mijn niet de eerste keer dat FUCK C+ mij een boete op legt.

De groente,

@digiclown

Je bent echt een clown en gelijk in je eerste posting wil jij hier komen vertellen hoe het moet???????

Knap van je maar goed je mag mij in loondienst nemen, ik vraag niet zo heel veel hoor, voor 3400 euro netto wil ik er wel over nadenken..........

moet je wel op je site kunnen, ik hoop toch dat we er voor 17 januari weer op kunnen

Originally posted by rat2002
@digiclown

Je bent echt een clown en gelijk in je eerste posting wil jij hier komen vertellen hoe het moet???????

Knap van je maar goed je mag mij in loondienst nemen, ik vraag niet zo heel veel hoor, voor 3400 euro netto wil ik er wel over nadenken..........

Je doet je naam wel eer aan, tot op hede heb jij alleen nog maar sat vrienden gek gemaakt en naar mijn inziens heb ik mijn buik vol van bluffers, voor mijn ben je nog geen 34 Euro per maand waard.

Je heb niemand nog laten zien van wat jij van de daken heb geschreeuwd , bluffen kunnen we allemaal wel.

Enne je moet maar eerst eens goed lezen van wat ik geschreven heb.
IK HEB NOOIT EN TE NIMMER VERTELD HOE HET WEL ZOU MOETEN, HET IS IEDER AAN ZICH ZELF.
HET IS ZO MAKKELIJK OM EEN ANDER VOOR IETS UIT TE MAKEN OP EEN BOARD DIE ZIJN MEENING VERKLAARD MAAR KIJK ZELF EENS IN DE SPIEGEL EN LEES JOU BERICHTJES EENS TERUG DIE JIJ OP DEZE BOARD GESCHREVEN HEEFT.

NOU DAT IS GELOOFWAARDIG HE RAT.

De groente,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan