- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ja dat vond ik ook wel, om het ongemak tegen te gaan om zo m'n t-shirt over m'n neus te houden. En dat terwijl ik gewoon aan de beurt was en het hele proces met uitprinten van de bon slechts een kleine 5 minuten in beslag nam.en klasse dat ze een kapje aan jou gaven.
Maar daarom ga ik ook zo graag naar die winkel. Het is even 40 minuten rijden en in Duitsland is PC materiaal niet echt meer goedkoper dan in Nederland, maar de service van die winkel is gewoon geweldig en dat zie je dan ook weer aan dingen zoals dit.
Zal nu niet meer voor alleen een HD naar Duitsland rijden, maar deze zat in de pc die daar eind 2018 gekocht is voor de zaak, dus dan is daar de garantie ook en bij WD kon ik 'm niet aanvinken voor een RMA. Maar gewoon deze service weer, mondkapje weggeven voor iets van nog geen 5 minuten. Gewoon hartstikke mooi!
[qjuote]Het mondkapje is wel degelijk nuttig ,niet voor de drager maar voor zijn omgeving.[/quote]
Ook voor de drager hoor. Denk maar aan mensen die geen mondkapje op hebben, dan komt er ook minder naar binnen toe.
Op een gegeven moment komt er toch wel het een en ander door zo'n kapje heen, afhankelijk van de kwaliteit, vandaar ook de verschillende normen die ze er in hebben. Maar het is wel degelijk nuttig. Natuurlijk wel handig om ze ook eens te vervangen die goedkope versies.
Pardon, jouw vrouw krijgt nog steeds niks??? Ik meende Rutte hebben horen zeggen dat het fout was dat mensen in de thuiszorg bijv. ze nog niet kregen maar dat dit nu verbetert zou zijn. Maar het blijkt dus nog steeds dat mensen in de zorg geen kapjes krijgen?