coship

Op de Duitse Ebay genoeg te vinden, wordt veelal verzonden binnen Europa.

Succes.

Greetz Nobody2050

Originally posted by Sammex
Zie alleen maar sites,waar ze niet leverbaar zijn,of zie ik iets verkeerd.!!
vgr,
Sammex

Via google zoeken naar euro global...

succes snoopy45

Ik heb ook deze ontvanger kunnen kopen!. (late reactie).
Heb deze ontvanger ge-update met de laatste alternative software.
Kijk met veel plezier naar Digital+Hispasat
vgr
Sammex.

Ducom zei:
Er is wel degelijk EMU-soft voor deze ontvanger..., de laatste is van 5 Mei 2004, dus vrij recent zelfs...
gr,
Ducom

het is maar wat je recent noemt we zijn 2006 hoor bijna 2 jaar oud

Kijk even naar de datum dat @Ducom dit postte, dat was op 7 mei 2004, dus toen vrij recent. ;)

Begin van dit "ouwe" maar nu weer actief draadje stamt dan ook al uit mei 2004! :biggrin:

Sammex schrijft ook niet voor niets "late reactie" erbij.:biggrin:
Misschien heeft Rienk dat overzien.:)

Zo,

er zijn er een paar wakker geworden :)

Dit kunnen massa's FTA ontvangers al h??l lang :)

SAB, PowerSky, Edision en nog tientallen anderen .....

De reden waarom deze niet populair zijn is dat bij wijziging van software je alleen een dooie FTA ontvanger hebt.

Veel interessanter is de variant met diseqc, ci en kaartlezer.

Wat er ook gebeurt : je houdt altijd een kaartlezer en module slot zodat je ontvanger bruikbaar blijft.

Met de diseqc kun je ook nog eens switchen en draaien.

Ook deze is er in tientallen merken en kost net een paar tientjes meer.

de MaxPLus is zelfs Nederlandse import :)

YuBo zei:
Zo,

De reden waarom deze niet populair zijn is dat bij wijziging van software je alleen een dooie FTA ontvanger hebt.
@Yubo.
Helemaal mee eens, maar geldt dit ook niet voor vele (andere ontvangers) bijv: (Humax 5400).
vgr,
Sammex

Een leuke ontvanger welke dit soort dingen ook allemaal kan en die bezit tevens 2 ci sloten is de BEC DB-6800CIP.

En als je daar de goede coship software op los laat luistert de ontvanger daar gewoon naar ook setedit.

Dit is gewoon al een leuke ontvanger omdat deze alle motoren aan dus niet alleens de diseqc motoren er zit een echte positioner in en een echte voeding niet geschakeld maar met een echte trafo.

@ Sammex :

Jazeker, en nog voor tientallen andere ontvangers ;-)

Zoals ik al schreef : Coship is niet bijzonders, dit speelt al h??l lang.

Sterker nog : in Duitsland haalde een groothandel een flinke zeepert door de coship in grote getallen in te kopen.

Slechte hardware, veel klachten en dus weinig verkoop stopte deze groothandel dik in de problemen.

Felicitaties dus indien je een goed werkende hebt, en sterkte als je er problemen mee krijgt ;-)

Tientallen ontvangers kunnen al lang hetzelfde, zelfs nog goedkoper.

Persoonlijk zou ik n?t een paar tientjes m??r uitgeven en een berg m??r mogelijkheden en kwaliteit in huis halen.

Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening.

Er is weer nieuwe software (04-04-2006) te vinden op diverse boards voor deze ontvanger.
vgr,
Sammex

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan