J
jingjang
hoe zo gek hij doet het welkeymaker zei:precies gewoon op een stuk papier heeft i het liggen de gek.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
hoe zo gek hij doet het welkeymaker zei:precies gewoon op een stuk papier heeft i het liggen de gek.
en aan het eind van de quote alleen [/qout ziet, dus fout geschreven en/of haakje vergeten etc.
Verder blijkt dat het quotegedrag weer erg de spuitgaten uit begint te lopen, mensen beginnen weer onzinnig genoeg hele berichten te quoten.
Wij zijn gewend dat freggel1 diegenen die het betreft daar per pm op aanspreekt als er postings geedit worden.
Natuurlijk mag dat, alhoewel ik persoonlijk het niet met je eens ben.Mag ik ook zeggen dat ik het nivo over de tips wat laag vind?
Kerstkonijn zei:@freggel1: Het valt op dat je in wel erg veel postings iets zit aan te passen.
ok hier mijn reactie de pc draait nog steeds. maar zit nu weer met het volgende probleem in de bios geeft i aan 39c en in everest home op 69 waar kan dit inzitten ?. de koeler zelf is niks aan veranderd.Dus jingjang, zoals je ziet zijn we benieuwd.