- Waarderingsscore
- 796
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Ik heb zo`n klein kastje met dab+ , fm, internetradio , podkast en spotify kastje van technisat.
Ik wilde dab+ hebben ipv internet radio omdat internet radio soms wel 5 minuten achter loopt.
Daarbij als internet weg valt dan gaat ie in stand by.
Met de bijgeleverde draadantenne ontvang ik ca 5 kanalen dat schiet dus niet op.
Heb een antenne bij a...Zon gekocht met extra versterker. Ging van 5 naar 11 zenders. Waarvan er 5 niks deden. De "versterker" was demk ik kapot want het ledje van de voeding bleef uit. Dus terug gestuurd.
Op zoek op internet kwam ik een zelfmaak antenne tegen.
Een kwartiertje zitten knutselen . En vol verwachting antenne geplaatst en verdomd ruim 60 zenders gevonden.
Mij gaat het enkel en alleen om radio 10 en die zat ertussen. Aangeklikt en joepie goed geluid nog geen haperingen gehoord
Moet wel nog de antenne een goed onzichtbaar plekje geven .
De beschrijving van dat zelfmaak antenne vind je hier
Ik wilde dab+ hebben ipv internet radio omdat internet radio soms wel 5 minuten achter loopt.
Daarbij als internet weg valt dan gaat ie in stand by.
Met de bijgeleverde draadantenne ontvang ik ca 5 kanalen dat schiet dus niet op.
Heb een antenne bij a...Zon gekocht met extra versterker. Ging van 5 naar 11 zenders. Waarvan er 5 niks deden. De "versterker" was demk ik kapot want het ledje van de voeding bleef uit. Dus terug gestuurd.
Op zoek op internet kwam ik een zelfmaak antenne tegen.
Een kwartiertje zitten knutselen . En vol verwachting antenne geplaatst en verdomd ruim 60 zenders gevonden.
Mij gaat het enkel en alleen om radio 10 en die zat ertussen. Aangeklikt en joepie goed geluid nog geen haperingen gehoord
Moet wel nog de antenne een goed onzichtbaar plekje geven .
De beschrijving van dat zelfmaak antenne vind je hier
Slechte DAB+ ontvangst in huis? Even knutselen dan. - DABtuners
Ik lees veel klachten over zwakke en instabiele DAB+ ontvangst. Ook ik heb het op diverse plekken geconstateerd. Ik heb
www.dabtuners.nl