@ Redneck bedankt voor de reply begon echt aan mezelf te twijfelen, heb echt alles geprobeerd, hex serial ingegeven, systemkey geprobeerd in te geven maar dit alles lukt dus echt niet (of ik doe nog steeds iets fout), heb het geprobeerd met een twostonekaart, gw een gewone pickaart maar het resultaat bij alle drie hetzelfde, kom gewoon op één of andere manier niet in de programmingmode(denk ik), daarom is mijn vraag zijn er members die met darksuca het beoogde resultaat wel behaald hebben nl. je gw of pickaart ECHT te laten functioneren als een mosckaart, ben benieuwd, want zoals ik het nu opgelost heb is natuurlijk niet de weg , werk zelf met een echostar 3000 ip viaccess heb dus totaal geen last van welke aanvallen dan ook, heb nog steeds duckfiles van december vorig jaar en wordt nog steeds elke maand opnieuw geupdated dus daar hoef ik het allemaal niet om te doen maar het leek me gewoon leuk van mijn gw een mosckaart te maken.
btw darksuca 1.6 ben ik ook mee begonnen maar omdat het niet lukte ben ik maar overgestapt op versie 1.1 terug naar basic heet dat geloof ik maar dat is tot nu toe ook geen succes.
Wie o wie?????
Boets
btw darksuca 1.6 ben ik ook mee begonnen maar omdat het niet lukte ben ik maar overgestapt op versie 1.1 terug naar basic heet dat geloof ik maar dat is tot nu toe ook geen succes.
Wie o wie?????
Boets