boudeman
New Member
@janblues vergeef me dat ik het zeg maar je maakt er wel een potje van.
Iedereen die ongevraagd aan je deur klopt om iets te verkopen is een colporteur. Hij is alleen geinteresseerd in zijn provisie en de rest zal hem worst wezen.
Verder ben je ook niet duidelijk. Je hebt iets ondertekend maar je hebt geen contract gezien.
Ik neem aan dat je copie hebt gekregen van wat je ondertekend hebt. Dit moet je zorgvuldig lezen en de zwakke punten eruit halen. Ik verzin er nu een paar, maar jij kunt dat beter beoordelen.
- er zijn jou dingen mondeling toegezegd die nu niet waargemaakt worden. jij bent misleid.
- jij hebt geen contract ontvangen,zoals toegezegd zodat je niet geinformeerd bent over eventuele verplichtingen.
- jij bent niet op de hoogte gesteld welk recht jij hebt te beslissen over de plaatsing van het aansluitpunt, en je bent niet geinformeerd over wie aansprakelijk is voor eventuele schade (leidingen worden geschoten en daar gaat nog wel eens wat mis).
De volgende stap is dat jij schriftelijk (brief of email, je moet bewijs hebben dus niet telefonisch) ze meedeelt dat jouw standpunt is dat zij niet aan hun verplichtingen voldaan hebben en dat er daarom geen overeenkomst gesloten is. Vervolgens verbied je ze het contract met Ziggo stop te zetten.
Eventueel voeg je eraan toe dat je overlegd hebt met je rechtsbijstandsverzekering (controleren ze toch niet).
Als je op deze manier van de toren blaast, staan zij voor de keuze: een procedure inzetten of het laten zitten. Het laatste zal goedkoper zijn, Ik gok erop dat ze daarvoor zullen kiezen.Het wordt ze dan te lastig.
Aan jou de keus.
Iedereen die ongevraagd aan je deur klopt om iets te verkopen is een colporteur. Hij is alleen geinteresseerd in zijn provisie en de rest zal hem worst wezen.
Verder ben je ook niet duidelijk. Je hebt iets ondertekend maar je hebt geen contract gezien.
Ik neem aan dat je copie hebt gekregen van wat je ondertekend hebt. Dit moet je zorgvuldig lezen en de zwakke punten eruit halen. Ik verzin er nu een paar, maar jij kunt dat beter beoordelen.
- er zijn jou dingen mondeling toegezegd die nu niet waargemaakt worden. jij bent misleid.
- jij hebt geen contract ontvangen,zoals toegezegd zodat je niet geinformeerd bent over eventuele verplichtingen.
- jij bent niet op de hoogte gesteld welk recht jij hebt te beslissen over de plaatsing van het aansluitpunt, en je bent niet geinformeerd over wie aansprakelijk is voor eventuele schade (leidingen worden geschoten en daar gaat nog wel eens wat mis).
De volgende stap is dat jij schriftelijk (brief of email, je moet bewijs hebben dus niet telefonisch) ze meedeelt dat jouw standpunt is dat zij niet aan hun verplichtingen voldaan hebben en dat er daarom geen overeenkomst gesloten is. Vervolgens verbied je ze het contract met Ziggo stop te zetten.
Eventueel voeg je eraan toe dat je overlegd hebt met je rechtsbijstandsverzekering (controleren ze toch niet).
Als je op deze manier van de toren blaast, staan zij voor de keuze: een procedure inzetten of het laten zitten. Het laatste zal goedkoper zijn, Ik gok erop dat ze daarvoor zullen kiezen.Het wordt ze dan te lastig.
Aan jou de keus.
Laatst bewerkt: