Dat wil ik wel eens zien!

T

twilight

Om satelliet-TV te promoten in Nederland gaat Nico van Eigen Huis en Tuin een schotel plaatsen, Dit op initiatief van een Nederlandse vakhandelaar.

De uitzending zal te zien zijn op zaterdag 27 december om 18:05 op RTL4.

Nou dat willen we wel zien hoe onze Nico dat voor elkaar krijgt.

Gr Fred.

Bron; magictrance.

Kijk er nu al naar uit.
Ik zie het helemaal voor. Net als twee geleden toen hij een netwerk ging aanleggen geweldig gewoon.
Wat een fouten maakte hij. Verkeerd krimpen van een RJ45 socket. En de man kan zelfs een router plaatsen. Wat een held.!!!!!!

LAche man

Het gaat mij ook alleen om de lol...

Het plaatsen van een schotel kunnen we zelf toch wel!

Zal mij benieuwen op welke prutserige manier Nico nu weer te werk gaat!...lol

GR Fred.

Koude schotel is er dan ook bier ????? ben benieuwd welke satlook Nico neemt hij kan die van mij lenen lol wil em wel helpen kost em wel een paar biertjes.......

En met een hamer, een schroefie en een spijkertje en een nippeltje......

Als die nou veel eet met kerst ,hoe groot zal het gat in de grond dan zijn als hij van dat dak afduvelt.

Gat in de grond
Dan nico
Dan de schotel
Daarna de moter
en de kabels
Hoeven wij er alleen nog een bak omheen te maken,grond er in,planten en je hebt eigen huis en tuin, en klussen door kijkers!!!

lol ik zie het al weer voor me :)
nieuwe reclame op tv van een of andere satverkoper :)
nico is klaar met het ophangen :) vrouw wil kijken en zet hem maar ff op de hotbird (wel met rotor) pof ding van het dak :)
zoal in de A-H reclame hehehehe
ben thuis gaat zitten aan tafel pof keukenkastjes komen naar beneden hehehehe
go nico go :)

He`of nico die het hele zooitje neer zet en als hij klaar is op televisie inplaats van een orginele kaart een funkaart in de decoder doet,en dan wat zapt op canal+ rood en blauw en beeld heeft,dat zou toch echt een sterke zijn,hobby man die seca 2 of irdeto 2 kraakt en dat met hamer en beitel!!!

Nou ik denk niet dat ie een stabrotor zal gaan plaatsen want dan komt 'handige Nico' toch mooi van een koude kermis thuis.
Lache als ie straks een schoten van 140cm voor de Astra aanbeveeld. Na zo'n storm als zondag krijg je Nico die een dakkapel gaat plaatsen ;)
Nico zal vast zelf niet veel doen denk ik. Hij staat vast ff op een ladder interessant de paal vast te houden en daarna gaat ie buiten beeld verder met z'n eigen paal.
Een poosje terug vroeg een vrouwtje hem een kastje te maken voor haar hifi setje.
Hij maakte een boekenkast zo groot als een tuinschuir en het setje stond nog op de grond. Het is wel een grasjap die Niek.

Ik ga kijken hoor..... :)

Nou de laatste tijd neemt ie de spullen mee en doet fff iets en zegt dan: "de rest kan je zelf". En pleite is Nico. Ben trouwens ook benieuwd hoe dat spul mee gaat krijgen achter op z'n sparta-met. Nouja we zien het wel, verwacht er niet veel van.

Proestttt. whoaaaaa. Hij was leuk !!!

Wel even je breedbeeld menemen het dak op hahahaha

Oja en de dakdekker bellen om de kiezels die door de dakbedekking gedrukt worden even laten repareren.

Nee Nico hoeft bij mij niet te komen hahaha

Goh wat kan die Nico dat snel. Volgens mij heeft Twilight hem geholpen, maar mocht niet in beeld komen. Vanuit Twente over de A1 naar Amersfoort is toch niet zover.

Hij deed het in 2 minuten zonder satfinder.
Kijk daar kunnen we nog wat van leren.
Hij wist precies dat hij de graden van zijn schotel daar op moest zetten zonder eerst te checken of de paal waterpas stond.
hahahaha knap hoor.

is het balkje groen ?? dan heb je beeld
hehe
das mooi dat ik dat weet :)

Gaat allemaal zo makkelijk bij Nico........ik denk van de week weer een hoop vragen hier over schotel uitrichten.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar als je nico laat komen, heb je alleen maar een schotel nodig.

Als ik dat had geweten.... Je hoeft dus helemaal geen ontvanger te kopen en wat abo's om nl tv te kijken :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan