Dat wil ik wel eens zien!

Hmmm hetzelfde dus als zijn andere dingen
als hij een kast bouwt staat hij perfect,maak ik diezelfde kast stort mijn huis in om die kast heen.Volgende keer na een echt goeie storm,waarbij de schotels je om de oren vliegen nodig ik Nico wel uit,hij heeft mijn draaibaar schotel vast in 2 minuten weer up en running.Hmm het lijkt het secairdeto2 verhaal wel,ook een sprookje,net als dat.

Jongens niet zo treurig de schotel stond ook perfect in de hoek richting turksat ha ha ha ha

Bij bcc verkopen ze de ontvanger en schotel zonder coax kabel want het is digitaal heeft u geen kabel nodig meneer de man had 14 dagen vrij genomen om zijn schotel te plaatsen raad is wie het gedaan heeft voor em moi.............

Maar er toch echt een stukje coax tussen gezet

Haahahaaa die is goed Pikkie, Neem een satelliet setje dan heeft u geen kabel meer nodig.
Hij heeft vast 13 dagen staan draaien met die wok in z'n knuisten. Een hele graancirkel op z'n grint-dakkie van het rondjes lopen. Z'n vrouw door het dolle van het kijken naar de S-meter.
Gelukkig heb jij 'm de laatste dag van z'n vakantie van z'n rokende schoenen af geholpen. Jij bent ook zo'n handige Nico en een braaf Pikkie.
Had ie er ook nog een draadloze rotor bij gekocht?

Ja je gelooft het niet maar wat je verteld zo is het inderdaad gegaan hoor ik heb eerst een 15 min in een deuk gelegen afijn wij naar de bcc ik naar die verkoper en glashard blijven volhouden hoor nou toen kon ik echt niet meer....

Dus heb em maar ff geholpen ...

Het deed een mij erg goed,

Het leek wel op 1 van mijn eerste pogingen om de schotel te richten toen ik 14 jaar was..hehehe

Toch wel geinig, Gr FRed.

Kijk Nico heeft het altijd net na de reclame klaar.
Dat is mij nooit gelukt ook al heb ik het zelfde koffertje als Nico !
Die gast tovert complete steigers uit dat ding..
Maarrrrr lees hier.
Er was ooit eens een uitzending over het vervangen van een kraan-leertje.
Helaas waren ze vergeten de klok op de achtergrond weg te halen. (formaat Big Ben)
Binnen enkele tellen (welgeteld 4 uur later) was het leertje vervangen en de kraan lekte niet meer of het water was afgesloten.....
Bij het plaatsen van de schotel al dan niet draaibaar zal Nico waarschijnlijk de instellingen van de receiver verzorgen vanuit een verzorgingstehuis voor demente klussers.
PS. Ik hoop dat die schotel op de kop van die iritante Rob pleurt als hij een gordelroosje aan het snoeien is.

Zooooo weer wat geleerd ..... ;)
Groeten Ben bye bye .
en kijk uit met vuurwerk zometeen

nico nico oh oh kanjer daaaaaar kunnen wij nog wat van leren
met ze allen

Ik woon in de wijk in Amersfoort waar onze satheld Nico aanwezig was om die schotel te plaatsen.
Ik ben even gaan kijken maar tot dus veer kan ik nog geen schtoel vinden. Maar ik blijf zoeken

Goed zoeken jeejee99 je weet wat je moet doen hetzelfde als toen je je schotel uitrichte bij iedere hoek ff stoppen en een slokje nemen....wedden dat je de schotel na 2 flessen gevonden hebt lol

Ik heb nog een leuk klusje voor Nico een HH moter plaatsen met daar op een 1meter schotel van Triax en dan instellen op me dream.
Hoef ik teminste dat koude dak niet op.

gr,

Pluto

die nog wel ergens een satfinder voor nico heeft liggen om het zaakje te klaren hij mag kiezen tussen de ouderwetse analoge met metertje of de digitale zonder 22khz schakeling of maak ik nu allemaal weer te moelijk voor Nico.

Volgende week kun je zien hoe Nico een Seca2 kaart hackt...

Dit alles 5 minuten voor de reclame, zal hem dit lukken???

GR Fred.

Hahahahahahaha

Misschien komt er nog wel eens een DVD met bloopers van eigen huis en gruis.
Ik gok op een dubbel DVD.
Die Nico doet echt niet alles zelf,daar loopt een heel team om hem heen die wel weet hoe het moet.
Alleen Reality TV is real,de rest fake.

Beste wensen aan iedereen hier !

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan