db 7025 en de settinglijst

saat

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
66
he jongens,

had hier een db 7025 en wou de settinglijst van pet123 erin zetten draaibaar dan , als ik dit nu doe zet ie ze niet er allemaal in .

Heb de laatste versie van dreamboxedit 1.9 maar meer als de 13 oost komt er niet in ...instellingen op de db als zowel op dreamboxedit staan goed.

saat

Dan moet ik maar verder goochelen

s

Wacht ff tot pet123 zelf dit draadje leest, want hij zal er heus wel een antwoord op hebben. ;)

Brengt mij wellicht ook verder want ik krijg sinds dat ik Gemini gebruik zijn lijst er ook niet meer in met Dreamboxedit.

Te lezen op de site van DreamboxEdit:

Tips and known issues with the 7025:
- In DreamBoxEdit you must specify the correct paths on the 7025. You can do this very easy with the "Defaults for 7025" button on the options panel.
- You have to enable "Multibouquet" on the 7025 in order to be able to see your bouquets
- The DreamBoxEdit ZAP command fails because the 7025 webinterface does not yet exists

Wat Gemini betreft heb ik verder geen klachten ontvangen per mail dat de lijst met DreamboxEdit problemen zou geven.

Zoals je kon lezen heb ik dat allemaal gedaan 7025 in dreambox edit aangeklikt ,,, en de multibouqets op ja gezet (op de 7025).

Maar zoals ik zei verder als 13 oost komt er niet in te staan ....

Toch bedankt voor je antwoordt wat me nu wel opvalt is dat dreambox edit een foutmelding geeft als ik em afsluit , ik zal nog eens kijken deze week heb em nu nl niet meer hier en hou jullie op de hoogte .

s

dreamboxedit (versie v1.90.02)
dreamboxsettings downloaden (ik gebruik altijd petje123)

start dreamboxedit op
klik op open
selecteer de map waarin je settings staan
klik op oke
de settings worden nu geladen in dreamboxedit

klik op tools
klik op switch between version 2 and 3 settings
klik op oke

klik op options
vul hier de gegevens in van je dreambox 7025
(vergeet niet rechtsonder version 3 settings aan te klikken !!!!)
klik op save

klik op FTP en selecteer hier de dreambox die
je zojuist onder options aangemaakt hebt.
klik op send files to dreambox,
zodra die klaar is met uploaden naar je dreambox krijg je automatisch
een popup dat je kan reloaden.
klik op reload settings on dreambox.

en voila,
alweer een probleem uit de wereld

thkx

deze week krijg ik em weer ga ik et eens proberen

saat

Hosting Fun

Advertenties

Terug