De carwash van Black Tiger...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Tja als je dan zo koppig bent en je wilt persee zelf je auto wassen in plaats van het door Veronica...

Dan heb je kans dat de hoge druk niet zijn werk wil doen... :stupid:

De hoge druk wil wel werken maar die kerels hebben boter aan de klauwen.

Zie je nou BT eerst paaien wil je er niet intrappen gelijk weer dreigen....

freggel1;196602 zei:
Tja als je dan zo koppig bent en je wilt persee zelf je auto wassen in plaats van het door Veronica...

Dan heb je kans dat de hoge druk niet zijn werk wil doen... :stupid:

Tsss. Als ik mijn bus in de wasstraat rij , dan krijg ik nooit zoveel waterdruk...
Hierzo mag ik blij zijn, Dat ik de pekel er een beetje van af krijg ..
En dan moet je nog snel zijn want dat kreng VREET Euro's

Als ik binnenvaart schepen clean dan spuit ik met 300 / 400 bar....
Dan moet ik er met mijn volle gewicht echt inhangen (en das niet niks 120 KG :) )

Jammer dat deze straat niet hier in de buurt staat..
Dan hadden ze aan mij een vaste klant.....

Hahahaha, nou als ik zeg "zelf wassen" dan ga ik sowieso al niet naar zo'n soort wasstraat waar je zelf moet werken maar eentje waar ze het voor me doen.
En anders wordt ie gewoon thuis gepoetst met mijn eigen hogedruk reiniger.:biggrin:

@Kweetniet: Bus? Daar heb ik nare ervaringen mee met bussen en wasstraten. Met mijn bus die ik toen had, in Harderwijk. Wilde het ding ook wassen, op de terugweg duwde die automaat een buitenspiegel eraf. Kreeg ik niet vergoed, eigen risico werd gezegd.
We hebben hem er zelf weer opgeschroeft maar het was toch schrikken.

Maar je mag ook bij ons komen poetsen, hier in de buurt is zo'n doe het zelf wasstraat, daar zit echt wel wat druk op de slang, geen 300/400 bar, maar toch wel voldoende om de bus schoon te krijgen.
Ik heb dat eens geprobeerd voor te lachen, om iets kleins van mijn auto af te krijgen, want zoals gezegd, normaliter ga ik daar niet naar toe en het was maar eens om te proberen.;)

Black Tiger;196614 zei:
@Kweetniet: Bus? Daar heb ik nare ervaringen mee met bussen en wasstraten. Met mijn bus die ik toen had, in Harderwijk. Wilde het ding ook wassen, op de terugweg duwde die automaat een buitenspiegel eraf. Kreeg ik niet vergoed, eigen risico werd gezegd.
We hebben hem er zelf weer opgeschroeft maar het was toch schrikken.

Ja ik ben ook lui aangelegt.. :) en rij ook liever door de wasstraat dan met de hand.
Maar ik heb nu eenmaal een Renault trafix (L2H1) ,Met dakventilator voor mijn viervoetertjes (Newfoundlanders)

Dus door een normale wasstraat past dat kreng niet...

Er is maar een wasstraat hier in de buurt waar hij doorheen past en das 17 Km rijden
En daar Stikt het in het weekend van luie auto\bus beziters....En je moet meestal wel
z,n vijf a zes wasbeurten wachten :( Sja en de Prijs is ook niet goedkoop ...
Maar met die pekel op de weg en die modder moet je wel (heb een witte bus)

Denk dat ik er maar een bumpersticker op plak met de text.

DO NOT wash this car! It is undergoing a scientific dirt test

Grz
Willem

Tja, dan moet je je maar een vrouw of vriendin aanschaffen en/of de huidige beter africhten.:biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan