de ene hand wast de ander

F

freaky

voor wat hoord wat
wij helpen jullie op sat gebied.
iedereen heeft z,n eigen iets waar ie veel verstand van heeft.
nu kunnen we dit delen.
ik help jou op sat gebied ,en jij mij met iets anders.
maar om jou hulp te kunnen aan spreken moet ik wel weten waar jij goed in bent.
als duck dit een goed idee vind zal hij wel een subforum aan maken waar je kunt aangeven waar je goed in bent.
als iemand jou hulp nodig heeft op dat gebied kan hij of zij je daar om hulp vragen.
ik hoop dat we elkaar nu beter kunnen helpen,jij op jou gebied en wij op ons gebied.
grtz freak.

een subforum aan maken en aangeven waar jij goed in bent!:confused:
de sat hobby heeft geen grenzen en wat hulp betreft daar gaan we niet over klaagen want het gaat goed hier idereen woordt netjes geholpen
grtz roufa!

het gaat er om dat als iemand iets terug wil doen.!!!
ik help jou op sat gebied,en jij mij op een ander gebied.
bv de tuin of in de de bouw.
het gaat hier om eventuele tips die je hebt op een ander gebied als sat.
zo kun je een ander helpen,als je bv wat terug wilt doen voor hun hulp .
grtz freak.

Beginnen we niet aan. Dat kun je ook onderling wel regelen als je iets gedaan wilt hebben.
Zo doen een aantal personen onder ons dat al jaren, is geen extra sub-forum voor nodig.:)

dit idee was om de postings te stimuleren.
maar okee ik zie dat jullie er geen interesse aan hebben.
dan houd het gewoon op.
grtz freak.

T?s leuk om te proberen wat je doet, maar als je genoeg leest hier op het forum dan weet je al snel genoeg waar de ene beter in is dan de ander...

Kijk en dan komt het onderbewuste vanzelf wel...

Kijk kom ik ergens niet uit bij bijvoorbeeld een computerprobleempje of bij het patchen van een decoder dan vraag ik dit hier, en er is altijd wel iemand die mij hier mij mee kan en wil helpen, en die ben ik hier dan heel dankbaar voor, scheelt me weer een duur telefoontje naar een helpdesk...

Is er eens iemand die bijvoorbeeld iets vraagt over muziek wat ik als mijn grootste interesse beschouw dan zet ik mezelf daar volledig voor in om een bepaald nummer te vinden, ook al lukt dit spijtig genoeg niet altijd, er zijn nog steeds diverse nummers die ik zelf ook nog zoek...

Ik heb hier ook door dat sommige draadjes wel op iets anders uit willen lopen, al veel dingen opgestoken en bijgeleerd...

En soms gebeurd het dan ook wel eens dat als iemand iets vraagt of zoekt dat het op een gegeven moment over gaat via pm of email, en dan wordt het gewoon leuk je leert elkaar dan iets beter te kennen ook al is het maar middels tekstberichtjes...

Ik ben ik al op diverse vlakken verder geholpen al dan niet via een directe vraag maar ook door mee te lezen, en daar heb ik ook al diverse mensen mee bedankt, al dan niet met een tekstberichtje of met een bestandje of mp3tje of voor iemand waar ik niet van wie ik zeg wie het is maar die vroeg om "kopi luwak" die heeft van mij iets lekkers gehad! (gratis en voor niks)

Voor mij hoeft het niet zo te zijn dat als iemand voor mij iets doet of als ik voor iemand iets doe dat er iets terugverlangt wordt!!!

Dit is nou net het leuke van dit forum, de 1 heeft dit en de ander heeft dat, en samen staan we op veel vlakken heel sterk!!!

Ik was misschien wat kort door de bocht met mijn antwoord, waardoor e.e.a. misschien wat bot over kwam, dat was niet de bedoeling, derhalve wil ik met deze reply nog even de tekst van freggel1 onderschrijven.

Het is leuk dat men idee?n aandraagt en dat wordt zeker ook op prijs gesteld!

Ik ben erg slecht in computertechniek.
Met name onder woorden brengen wat ik bedoel.
Ik snap manuals nooit.
Het hele satelliet systeem is bij mij op de gok op de muur geplept (en wat denk je? bijna alles doet het, behalve anaalmin)
Fotografie doet me niets.

Ik ben goed in drinken.
Sex.
En vooral andere mensen het leven zuur maken...

Goed,

Wat kan ik voor jou betekenen?

G

Nou Laat ik dan ook eens een poging doen....hehehe

Mijn grootste hobby is nog steeds alles wat met Radio te maken heeft zowel legaal als illegaal.

Als klein joggie bouwde ik al mijn eigen zendertjes, kwam net de straat uit...hehehe

Toch is het allemaal goed gekomen, en na meer dan 15 jaar piraten op de 3meter en de 60cm band toch in 2000 maar een C machtiging gehaald.

Het projekt waar ik nu mee bezig ben heet 35cmband, dit is een nieuwe piratenband, en er moet nog veel ontwikkeld worden voor deze band.

Deze hobby staat nu op een te laag pitje, maar zenderschakelingen en antenne systemen ontwikkelen doe ik nog steeds met veel plezier!

Sat techniek staat hier op de 2de plaats, lekker knutselen met de dreambox, is dan ook 1 van mijn favorieten!

En dan komt op de 3de internet, met alles er om heen.

Op de 4de plaats staat koffie drinken bij de Vago...lol

Nou ik hoop dat je nu een leuk beeld van me hebt, wie volgt?

GR Fred.

ha ha ha ha ha 4de plaats was toch nachtje amsterdam fred

bedankt voor jullie reactie,s.
maar ik bedoelde meer een subforum met tip,s en truukjes.
je hebt b.v op sat of anders een vraag,deze kun je posten en wachten op antwoord.
maar in zo,n subforum staat dan meestal al het antwoord.
ik zag dit op een ander forum en vond het eigelijk best een goed idee.
grtz freak.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan