de laatste nieuwe dvd s downloaden? welke sites zijn dat dan vaak?

M

multigek10.0

van welke sites zullen nu die laatste nieuwe dvd s komen,die nog niet eens in de videotheek liggen,voordat ze gehuurd kunnen worden.
voorbeeld: der untergang)
die nu ook al inmiddels op suprnova is te downloaden,
maar wel erg traag vindt ik ,tenminste hier,met een snel abbo van 47.95 per maand.
heb vaak gelezen dat het ftp sites zijn en betaal sites!
klopt dat?
ik probeer ook vaker bv op dc++ een dvdtje te plukken,door te zoeken onder video_ts
meestal geeft dat wel resultaat.
maar dat ik nou zeg dat echt de aller laatste films erop staan,dat kan ik ook niet zegen.
het programma bittorrent vindt wel veel nieuwe films,maar ik weet zeker dat die sites zoals suprnova.org ook zeker niet de eerste zijn met de aller laatste films.
wie weet nu zo n site waar je wel voor moet betalen,om echt een laatste nieuwe film te downloaden.
wel een dvd film natuurlijk.

tips voor sites van downloaden complete nieuwe dvd s zijn welkom.
ik heb er echt al veel geprobeerd,,van kazzaa tot de TU Twente.
ik ben benieuwd

Het beste hiervoor zijn de nieuwsgroepen zoals:
Alt.binaries.misc
Alt.binaries.nl
Alt.binaries.nl.ftd
Alt.binaries.movies
Etc.

Als je het programma FTD download kan je zien wat en waar de nieuwe films gepost worden.
Heb laatst nog de film ?de dominee? met NL ondertiteling zien staan.

jep, zekers de nieuwsgroepen, ligt alleen een beetje aan welke prov. je heb.

@crazymotha
dominee is niks, slechte kwaliteeit en een mooie tijdbalk over je scherm:biggrin:

let wel, 9 van de tien leechers hebben een pay server om de boel te downloaden.

de gratis servers vaak incompleetheid van files en niet alle nieuwsgroepen zijn te bereiken.

wil je wat , dan betaal je wat.

grtz satbird

Zo simpel is het niet :):)

zoek anders eens in google naar nieuwsgroepen, en hoe het werkt.
kijk anders eens bij voordummies . nl onder nieuwsgroepen, daar word ook het e.e.a. uitgelegd.

suc6

het zijn in ieder geval geen site's waar je iets van haal.
want dat is verboden...ahum.

zie het maar als een prikbord systeem.

met de juiste tools gaat er een wereld voor je open.

kijk bij www.voordummies.nl

daar staat alles beschreven in normaal hollands.

Bij een goede adsl provider heb je dat probleem niet (dus ik heb geen probleem).:biggrin:

Payserver hoef ik hier niet, maar er is een hele goede voor 15 dollar per maand en da's ForteInc, verder kun je bij Eweka hier in NL terecht, het is me niet bekend hoe die kwalitatief is, maar die kost ? 7,50 per maand en da's goedkoop.

idd 7euro 50 bij Eweka en het grappige van deze peej survur is dat je met meerdere IP adressen erop mag (dus delen met....)

Enige voorwaarde is dat je slechts 4 verbindingen totaal mag maken.

Toevallig heb ik een paar dagengeleden een abootje genomen en wacht nu op mijn inlog gegevens.
Zo gauw ik resultaat heb zal ik hier uitgbreid over berichten.

ja is goed,ik ben zeer benieuwd.
ik zelf denk dat dit de trend gaat worden in de toekomst.
en dat er maar meer en meer betaal sites mogen bijkomen.
niet te duur natuurlijk,want
bij ons op het werk, zijn ook al van die handelaars die met een dvd lijst up to date,met echt de aller laatste films,voor 5 euro met mooie kaft erbij. verkopen.
dus als je een film wil downloaden,moet je eigenlijk per film ongeveer 2 euro vragen.
dat gaat dan nog.

ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen,met wat betreft de films op het net.

zo nu ga ik weer eens effe zoeken,naar de film der untergang.
die lijkt me wel spannend.

maar ik denk in de tijd dat ik die gedownload heb,dat hij al in de videotheek ligt.

de groeten.

een lege dvd kost ca 40-50 ct
een leeg doosje kost 15 ct
een hoesje downloaden en op een papiertje afdrukken, ca 25 ct

Kom je uit op NOG geen 1 Euro,
Een DVD brandertje kost de kop ook niet meer

Echte prijspakker die 5 euro/DVD

een hoesje downloaden en op een papiertje afdrukken, ca 25 ct
Zie ook CID, afhankelijk van het merk en type printer maar je komt er wel op uit.

Verder kost een hoesje een velletje papier
kost het downloaden tijd
kost het branden tijd
kost het printen tijd
kost hoesje snijden tijd

1 uur en 40 minuten downen met snel abo (2-8 mbit)
5 minuten voor uitzoeken inladen en printen
5 minuten om het toch een beetje netjes te snijden

Dan moet je het er nog in stoppen, regelmatig nieuwe dvd's bestellen, hoesjes kopen en niet te vergeten de brand-uren die er in gaan zitten waardoor nieuwe aanschaf van een dvd brander sneller noodzakelijk is dan voor eigen gebruik.
Deze kosten wel vrijwel niets meer tegenwoordig.

Maar als je dit allemaal gaat optellen is 5 euri geen geld, en dat om allerlei lieden aan je deur te krijgen die al weer vlug gaan zeuren als Jantje op de hoek ze opeens maakt voor 4,50 of 4 euri? Om nog maar niet te spreken over de kwaliteit dvd's en cd's waarop je gekochte dingen vaak aangeleverd krijgt.

Ze doen hun best maar. Ik zet de pc er misschien nog net voor aan als ik voor dat geld voor iemand iets moet doen, maar meer ook niet.:biggrin:

precies BT, voor de normale drukke man die overdag moet werken , en tijd moet investeren om dvd's te maken, en die dan weinig tijd over heeft voor iets anders....is het niks!!

maar voor degene die thuis zit en een bijdrage vd gemeenschap krijgt is dit een extra inkomsten die soms de gemeenschaps bijdrage verdubbeld .kassa voor diegene

dan is het toch vervelend dat ik elke dag moet werken voor een paar centen bij de baas, en een ander het geld makkelijker verkrijgt.

maar ja...zucht.

Ach ik gun het ze wel, ze moeten voor die paar euro per dvd toch best wel wat werk doen en ik vind zelf bijv. niets vervelender dan hoesjes snijden en het gezeur van de klanten als ze het elders 0,50 of 1 euro goedkoper krijgen zonder dat ze kijken naar geleverde kwaliteit.:(

Maar goed, ieder zijn bijverdienste, ik hou me liever bezig me op computergebied wat bij te leren, zo gauw ik dan weer werk heb, weet ik ook weer een stuk meer.:)

Als ik dl kan ik maar 3 file's tegelijk dl bij de andere geeft hij een melding your host connection limet reached.
Heb ik waarschijnlijk toch een te licht abbo of kan het iets anders zijn?

gr gogo

Dat ligt er aan welk abo je hebt of bij welke provider je zit.

Bij @home kom je niet verder dan 2 of 3 lijntjes en dan krijg je inderdaad de melding dat de host connection limit reached is.
Dat wil niets anders zeggen dan dat de limiet bereikt is van het aantal connecties wat van jou ip gemaakt mag worden.

Het betreft hier dus inderdaad het aantal "threads" waarnaar zo vaak verwezen word, bij Eweka dus 4 threads (lijntjes/connecties) bij ForteInc 6 threads, er zijn providers waar je 8 of meer connecties zelfs maken mag.

Daar kun je ook eens gaan kijken, onder filesharing staan films en mp3's, te downloaden met bittorrent e.d. ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan