M
multigek10.0
van welke sites zullen nu die laatste nieuwe dvd s komen,die nog niet eens in de videotheek liggen,voordat ze gehuurd kunnen worden.
voorbeeld: der untergang)
die nu ook al inmiddels op suprnova is te downloaden,
maar wel erg traag vindt ik ,tenminste hier,met een snel abbo van 47.95 per maand.
heb vaak gelezen dat het ftp sites zijn en betaal sites!
klopt dat?
ik probeer ook vaker bv op dc++ een dvdtje te plukken,door te zoeken onder video_ts
meestal geeft dat wel resultaat.
maar dat ik nou zeg dat echt de aller laatste films erop staan,dat kan ik ook niet zegen.
het programma bittorrent vindt wel veel nieuwe films,maar ik weet zeker dat die sites zoals suprnova.org ook zeker niet de eerste zijn met de aller laatste films.
wie weet nu zo n site waar je wel voor moet betalen,om echt een laatste nieuwe film te downloaden.
wel een dvd film natuurlijk.
tips voor sites van downloaden complete nieuwe dvd s zijn welkom.
ik heb er echt al veel geprobeerd,,van kazzaa tot de TU Twente.
ik ben benieuwd
voorbeeld: der untergang)
die nu ook al inmiddels op suprnova is te downloaden,
maar wel erg traag vindt ik ,tenminste hier,met een snel abbo van 47.95 per maand.
heb vaak gelezen dat het ftp sites zijn en betaal sites!
klopt dat?
ik probeer ook vaker bv op dc++ een dvdtje te plukken,door te zoeken onder video_ts
meestal geeft dat wel resultaat.
maar dat ik nou zeg dat echt de aller laatste films erop staan,dat kan ik ook niet zegen.
het programma bittorrent vindt wel veel nieuwe films,maar ik weet zeker dat die sites zoals suprnova.org ook zeker niet de eerste zijn met de aller laatste films.
wie weet nu zo n site waar je wel voor moet betalen,om echt een laatste nieuwe film te downloaden.
wel een dvd film natuurlijk.
tips voor sites van downloaden complete nieuwe dvd s zijn welkom.
ik heb er echt al veel geprobeerd,,van kazzaa tot de TU Twente.
ik ben benieuwd