Kabinet vvD66 gevallen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Maar wie wil er nu met hem samenwerken, er zijn nogal wat denken gebeurd waar zijn naam aan verbonden is zoals Caroline v/d Plas het zei. Daar in tegen dit Wilders wel een toenaderingspoging.Maar volgens mij heeft Rutte gewoon hier op aangestuurd omdat hij dan zijn rug recht kan houden door te stellen dat hij het geprobeerd heeft en dan ook weer premier kan worden. Want ze staan nog altijd grootste in de peilingen.
Vroeger ging ik stemmen nadat ik partijprogramma’s naast elkaar had gelegd, maar ja dan kom je er snel achter dat, dat niets waard is en dat alle partijen uiteindelijk voor het pluche kiezen en dat ze niets meer weten over het partijprogramma. (Lekkere belangrijk, we zitten toch in het pluche, wie had dat gedacht?)Maar moet ook eerlijk zeggen dat SP en PvdA ook best prima agendapunten hebben. Heb alleen een hekel aan die groene klimaatridders de zogenaamde "linkse" juppenpartijen zoals groen links en D66
Rutte is onderdeel van de VVD en hij voert toch grotendeels partijbeleid uit, ik blijf van mening dat de VVD de afgelopen 12 jaar afbraakbeleid heeft gevoerd, het is er zeker niet beter op geworden, hooguit slechter.De VVD is het probleem niet, Rutte is het probleem!
En de VVD zorgt daar mede voor. Want dat is juist de partij voor mensen met het geld. Zag je ook wel met dat gedraai van hypotheekrente aftrek en toen weer niet en dividendbelasting afschaffen om Unilever hier te houden en toen dat niet lukte was dividendbelasting ook niet meer belangrijk, het is 1 groot zootje en dan hebben we het nog niet eens over de schandalen gehad de afgelopen jaren. En dan wordt iemand als Jorritsma ook nog eens boven water gehaald. Er gaat teveel mis ook met de VVD bewindspersonen zoals te zien was de afgelopen jaren.De minder bedeelde nederlander wordt gewoon weer de dupe van het grote geld, dat laatste is al heel lang het geval, het is van groter belang dan het welzijn van de burger.
Dat heb je goed. GroenLinks is nog steeds wolf in schaapskleren en heeft roots met de CPN (oa) en D66 heeft zichzelf als "progressief" beschouwd, en zijn eigenlijk een partij voor moraalridders, milieuactivisten en meer van die figuren die heel dicht tegen het fascisme aan zitten...Maar om Groen Links en D66 als linkse partijen te bestempelen gaat er bij mij niet in,
Hij zeker niet. Want hij heeft al eerder "actieve herinneringsproblemen" gehad.dat hij zich dat nog kan herinneren?
Waarom doe je er dan aan mee? Want jij gebruikt het zo te zien ook als uitlaatklep, toch?Maar mijn eerlijke mening, voor mij hoeft dit ook niet.